تاریخ : 1397,یکشنبه 08 مهر17:03
کد خبر : 61369 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری نخستین انتخابات سراسری انجمن‌جانبازان‌نخاعی


برگزاری نخستین انتخابات سراسری انجمن‌جانبازان‌نخاعی

قرائت گزارش سالیانه انجمن جانبازان نخاعی، ارائه گزارش توسط بازرسین و در نهایت برگزاری اولین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسین انجمن با حضور نمایندگان و دبیران انجمن های جانبازان نخاعی سراسر کشور انجام خواهد شد.

فاش نیوز - نهمین مجمع عمومی انجمن جانبازان نخاعی و اولین دوره انتخابات سراسری این انجمن با حضور نمایندگان جانبازان نخاعی استان های کشور، نیمه دوم مهرماه برگزار می شود.

برپایه این گزارش، نهمین مجمع عمومی انجمن جانبازان نخاعی ار روز سه شنبه هفدهم مهرماه با ورود نمایندگان منتخب جانبازان کشور به محل برپایی همایش آغاز می شود و بعد از پذیرش و اسکان مدعوین، جلسه مشترکی بین دبیران استان ها با اعضای هیئت مدیره انجمن برگزار خواهد شد تا برای طرح مسائل و مشکلات جانبازان در جلسه معاونین بنیادشهید و امور ایثارگران، هماهنگی و جمع بندی صورت گیرد.

از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این همایش سه روزه، دیدار با مدیران بنیادشهید و بررسی و پیگیری مشکلات استان ها و همچنین تشکیل جلسه دبیران و نمایندگان جانبازان نخاعی استان های کشور با مسئولین کمیته های مختلف انجمن خواهد بود.

روز پنجشنبه نوزدهم مهرماه نیز قرائت گزارش سالیانه انجمن جانبازان نخاعی، ارائه گزارش توسط بازرسین و در نهایت، برگزاری اولین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسین انجمن با حضور نمایندگان و دبیران انجمن های جانبازان نخاعی سراسر کشور برگزار خواهد شد.


کد خبرنگار : 23