تاریخ : 1397,سه شنبه 10 مهر13:17
کد خبر : 61447 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

انحراف انقلاب با عمل خائنین!



ناشناس- با تشکر از فاش نیوز عزیز که درد دل های کهنه ایثارگران را بازگو می کند زیرا سال هاست از طریق همین سایت مقدس فریاد می کنیم که نمایندگان با سوء استفاده از آمارهای ایثارگران طوری برنامه ریزی و آیین نامه ها را تدوین می کنند که قوانین مصوب پس از سالها رفت و آمد در مجلس و هیات وزیران متاسفانه کارآمد نیستند و فقط به تعدادی معدود از ایثارگران برخوردار هستند.

 برای مثال وام مسکن که سالیانه ده ها هزار فقره پرداخت شده اما فقط ایثارگرانی توانستند از وام مسکن استفاده کنند که حداقل معادل مبلغ وام را سرمایه شخصی داشته باشند در حالیکه بسیاری از جانبازان با انواع مشکلات مالی و معیشتی و اجاره نشینی هنوز نتوانستند از وام مسکن که حق قانونی بوده طی 30 سال گذشته استفاده کنند لذا به نظر می رسد تسهیلات بنیاد برای افراد برخوردار تصویب شده درحالیکه جانبازی ها و شهادت ها برای حکومت جمهوری اسلامی بنام مستضعفان و پابرهنگان تشکیل و هدایت شده است.

 کمال شرمساری اینجاست که عده ای سیاست مدار با استفاده از ثروت های نجومی که از جیب همین کوخ نشین ها جمع کردند یا عده ای خائن که از دشمنان ملت و نظام اسلامی تغذیه می شوند، در پست های حساس نظام اسلامی رخنه کردند و اساس و پایه انقلاب اسلامی را مبدل به حکومتی سرمایه پرست و کاخ نشین و اشرافی کردند. آیا این وضعیت حاصل خون هزاران شهید است؟ آیا آرمان های متعالی شهیدان این بود که عده ای غربگرا و کاخ نشین و بالا شهری در صدر حکومت قرار بگیرند و شرایط را طوری پیش ببرند که برخی مردم تصور کنند دوران شاهنشاهی بهتر از حکومت اسلامی بوده است؟
آیا اهداف امام راحل (ره) از انقلاب اسلامی این بوده که عده ای در لباس روحانیت شیعه کاری کنند که سناتورهای شاهنشاهی و نوکران آمریکایی جرات نداشتند مرتکب شوند؟

 هرگز چنین نیست لذا اکنون مردم هوشیار و بیدارتر از چهل سال قبل هستند و به خوبی می دانند چه کسانی در انحراف انقلاب اسلامی نقش دارند و در کوچه و بازار می گویند چه کسانی مشغول چپاول بیت المال و خیانت به آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان میباشند.


کد خبرنگار : 20