تاریخ : 1397,سه شنبه 10 مهر17:33
کد خبر : 61450 - سرویس خبری : اخبار

در بنیاد اصفهان چه خبر است؟!/پس از تماس تهدیدآمیز روابط عمومی بنیاد اصفهان با فاش نیوز صورت گرفت:

جوابیه ای برای شکوائیه «جانشین پروری دروغین در استان اصفهان»


جوابیه ای برای شکوائیه «جانشین پروری دروغین در استان اصفهان»

پس از انتشار مطلبی با عنوان «جانشین پروری دروغین در بنیاد استان اصفهان» و متعاقب آن، تماس تلفنی تهدید آمیز مسئول روابط عمومی بنیاد استان اصفهان، امروز جوابیه ای نیز با همان لحن و بدتر از آن به دستمان رسید که خود گویای بسیاری از مسایل و بسیار روشنگر است...

فاش نیوز - پس از انتشار مطلبی با عنوان «جانشین پروری دروغین در بنیاد استان اصفهان» و متعاقب آن، تماس تلفنی تهدید آمیز مسئول روابط عمومی بنیاد استان اصفهان، امروز جوابیه ای نیز با همان لحن و بدتر از آن به دستمان رسید که خود گویای بسیاری از مسایل و روشنگر است. در این جوابیه که ما از انتشار بخشی از آن - به خاطر اتهامات زشت و شنیعی که به راحتی به یکی از همکاران خود وارد کرده اند - شرم داریم، اتهاماتی را به فردی که او را «رسول گلشیری» معرفی نموده اند وارد آورده اند که در بخش های دیگر همین متن، دم خروسشان بیرون زده و کذب بودن اتهامات مشخص شده است. برای مثال در جایی بسیاری از اتهامات زشت و رکیک و حتی دور از شأن خانواده ایثارگران را به فرد مورد نظرشان وارد می کنند و پس از آن، ناشیانه مدعی می شوند که تاکنون پست های بسیاری به او پیشنهاد داده اند که او به دلیل بی حالی نپذیرفته است! در جایی نیز اتهام جعلی بودن مدارک جانبازی و ایثارگری به او می زنند ولی در جای دیگر، خود عنوان می دارند که او توانسته از بنیاد مرکز پنج درصد جانبازی بگیرد. یا مدعی شده اند که فرد مذکور «به مسئولین گفته من درسال 66 اعمال حجم را ناقص انجام داده ام و طواف نسا را درست انجام نداده ام و لذا مجدد به حج تمتع رفته است»! که این دیگر اهانت آشکار به شعور خوانندگان محسوب می شود. اینها علاوه بر اتهاماتی است که به فاش نیوز درباره دوستی و همدستی با فرد مورد اشاره زده اند و همه اتهاماتی که به او نسبت داده اند را تلویحا" به ما نیز نسبت داده اند.

در اینجا متن کامل این جوابیه، البته منتهای بخشی که به دلیل خلاف عفت عمومی بودن، از نشر آن معذوریم، از نظرتان می گذرد:

«جانشین پروری دروغین و ساختگی و تقلبی در بنیاد استان اصفهان» این مطلب را شما به نقل از خود شما از یکی از دوستانتان در سایت قرار داده اید. نمی دانم شما چقدر از گذشته دوستتان یعنی همان «رسول گلشیری» خبر دارید ولی من فرض را بر این می گذارم که شما هیچ اطلاعی از گذشته او ندارید. لذا برخی از ویژگی های ایشان را عنوان می کنم شاید در دوستیتان تجدید نظر کنید. در غیر اینصورت شما هم مثل او هستید. چرا که معمولا افراد را از دوستانشان می شناسند.

 قبل از بیان ویژگی های این شخص در خصوص مطلبی که به نقل از ایشان در سایت گذاشته اید باید بگویم: آقای دکتر شاه نوروزی معاون توسعه بنیاد است و به دلیل بازنشستگی معاون فرهنگی، ایشان جانشین معاون فرهنگی هم هستند. به این دلیل که بنیاد استان با کمتر از شصت درصد از نیروی انسانی مورد نیاز در حال فعالیت است و تا پایان سال نیز قریب 50 نفر دیگر بازنشسته خواهند شد و لذا نیرویی برای تصدی پست معاون فرهنگی وجود ندارد مگر اینکه رییس یکی از ادارات را به این سمت ارتقا دهید که برای خود آن اداره باید جایگزین داشته باشید و فرد مربوطه هم باید خودش این مسئولیت را بپذیرد و لذا هیچ ربطی به جانشین پروری ندارد.

 جانشین پروری وقتی معنا دارد که نیروی کافی دارید ولی توان نداشته باشند و نیازمند آموزش باشند. از طرفی نمی توان شخصی که دو سه سال است در بنیاد است به عنوان معاون منصوب نمود. حتی فکر می کنید این دوست شمابا این سابقه طولانی توان اداره معاونت فرهنگی را دارد یا خیر؟

 مدیر کل بنیاد استان توسط ریاست عالی بنیاد منصوب می گردد و از سوی استان معرفی نمی شود. این دیگر امری واضح و روشن است. چه مشکلی وجود دارد که از توانمندی افراد بعد از بازنشستگی آنها به صورت افتخاری و بدون پرداخت کمترین هزینه ای استفاده کنند؟ در کمیسیون احراز استان تمام اعضا وجود دارند و یک نفر بازنشسته نیز بصورت افتخاری، آن هم به دلیل تجربه چندین ساله حضور دارد و همه افراد کمیسیون از نظرات او استفاده می کنند و جانشین پروری یعنی همین.

 اما چرا دوست شما می گوید ایشان نباشد را خواهم گفت. در خصوص رییس اداره امور کارکنان، ایشان هنوز بازنشسته نشده و برای جانشینی ایشان نیز افراد توانمند وجود دارد ولی ایشان خود فردی لایق و تواناست ولی چون یکی از وظایفش رسیدگی به تخلفات دوست شما و ارسال گزارشات آن به تهران است، این دوست حقیر شما چنین موضعی علیه او گرفته است. اما دوست شما یعنی «رسول گلشیری» که این مطلب را از گروه تلگرامی او نقل کرده اید کیست؟

 او کارمند بنیاد شهید اصفهان است. چندین پست و مسئولیت به او پیشنهاد شده و او نپذیرفته است که مستندات آن موجود است چرا نپذیرفته؟ چون حال کارکردن ندارد! چند ماه است غیبت کرده و سرکار نمی رود! می گوید بنیاد باید چند ده میلیون تومان به من بدهد تا بروم سرکار. می گوید ایثارگر است، درحالی که اصلا یک ثانیه هم در جبهه نبوده است. مدارکی دارد که نشان می دهد در سال 66 در مکه بوده و خودش می گوید در تظاهرات در مکه به سرم ضربه زده اند؛ ولی حج و زیارت گفته ایشان را تایید نکرده است!

 می گوید: به خاطر ضربه به سرم دچار ptsd شده ام یعنی اعصاب و روان. در حالی که هیچ مدرکی ندارد. مدارک جانبازی دارد که استعلام شده و جعلی بودن آنها محرز است. چند سال بعد از سال 66 با فریبکاری به مسئولین گفته من درسال 66 اعمال حجم را ناقص انجام داده ام و طواف نسا را درست انجام نداده ام و لذا مجدد به حج تمتع رفته است.

 پرونده جانبازی دوست شما کاملا جعلی است و اثبات کننده جعلی بودن توسط کمیسیون احراز انجام شده است. برای همین است که دوست شما نمی خواهد این فرد بازنشسته در بنیاد حضور داشته باشد. چون از جعلیات و سوابق سوء و تخلفات دوست شما اطلاعات زیادی دارد.

 دوست شما با لابیگری و تحت فشار قرار دادن مسئولین بنیاد مرکز توانسته 5درصد جانبازی بگیرد و حالا با سینه سپر خود را جانباز جنگ می داند. این دوست شما بارها به هیئت تخلفات اداری فراخوانده شده ولی هربار بیماری را بهانه کرده و از رفتن ممانعت کرده است. حتی آخرین احضاریه او که مربوط به شاید یک ماه قبل است را شخصا دریافت نکرده است و امتناع نموده است.

تخلفات دوست شما الی ماشاالله است ....................................... شکایت همسایگان دوست شما از بدرفتاری او با آنها. ترک رابطه نزدیک ترین بستگان به دلیل تخلفات دور از شان دوست شما و......

حال نمی دانم دوست شما آلت دست شماست یا شما آلت دست او!


کد خبرنگار : 20