تاریخ : 1397,چهارشنبه 11 مهر16:52
کد خبر : 61480 - سرویس خبری : اخبار

نمایشگاه بین المللی تجهیزات توانبخشی جانبازان معلولان افتتاح شد


نمایشگاه بین المللی تجهیزات توانبخشی جانبازان معلولان افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات توانبخشی جانبازان" معلولین و سالمندان با حضور چشمگیر تعدادی از جانبازان نخاعی و معلولان در بوستان گفت وگو افتتاح شد.

فاش نیوز -  چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات توانبخشی جانبازان"  معلولین و  سالمندان با حضور چشمگیر  تعدادی از جانبازان نخاعی و معلولان در بوستان گفت وگو افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، چهارمین نمابشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی جانبازان، معلولین و سالمندان با حضور جمعی از مسئولین بنیادشهید و امورایثارگران و سازمان بهزیستی ساعت 10 صبح امروز با تلاوت کلام الله مجید و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران رسما آغازبکار کرد.

در ابتدای این مراسم، دکتر فریدون نوری به عنوان بنیانگذار و بانی نمابشگاه گزارشی از روند برگزاری چهارمین نمایشگاه توانبخشی را ارائه داد و و در ادامه دکتر جوادی رئیس مرکز ضایعات نخاعی جانبازان مطالبی بیان کرد و سپس دکتر نقدی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی نیز در سخنان کوتاهی بر حمایت بهزیستی و دولت از تولیدات شرکت هایی که در زمینه لوازم توانبخشی فعال هستند تاکید و ابراز امیدواری کرد با برپایی نمایشگاه از مشکلات جامعه معلولین و جانبازان کاسته شود.


 

مراسم نمادین افتتاحیه این نمایشگاه نیز با حضور دکتر جوادی، دکتر نقدی نژاد و با حصور جانبازان نخاعی عسکری و مرتضوی به عنوان نماینده جانبازان نخاعی و همچنین تعدادی از معلولین حاضر درسالن برگزارشد.

سخنرانان افتتاحیه نمایشگاه، فریدون نوری دبیر و برگزارکننده نمایشگاه،  و دکترجوادی رییس مرکز ضایعات نخاعی بنیادشهید و امور ایثارگران بودند.

همچنینی دکتر عباسپور، ریاست بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه دکترجوادی رییس مرکز ضایعات نخاعی بنیادشهید در غرفه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان حضور یافتند.


کد خبرنگار : 17