تاریخ : 1397,پنجشنبه 12 مهر13:10
کد خبر : 61483 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

تامین سرپناه و مناسب سازی معابر برای ایثارگران، دستور کار مجلس


تامین سرپناه و مناسب سازی معابر برای ایثارگران، دستور کار مجلس

رئیس کمیسیون عمران مجلس آمادگی خود را برای برطرف کردن معضل مسکن ایثارگران از طریق واگذاری واحدهای نیمه آماده مسکن مهر اعلام کرد.

آمادگی کمیسیون عمران مجلس برای تامین مسکن ایثارگران

رئیس کمیسیون عمران مجلس آمادگی خود را برای برطرف کردن معضل مسکن ایثارگران از طریق واگذاری واحدهای نیمه آماده مسکن مهر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم با تاکید بر این موضوع که ایثارگران نمادهای صبر و فداکاری در کشور هستند، متذکر شد:

یکی از مهمترین مسائلی که بسیاری از ایثارگران درحال حاضر با آن درگیر هستند، تامین یک سرپناه برای آنها است. با توجه به این موضوع، کمیسیون عمران، آمادگی این را دارد که از طریق واگذاری برخی از واحدهای مسکن مهر، این معضل را برطرف کند و با ارائه تسهیلات ارزان قیمت رایزنی با وزارت مسکن در قالب تعاونی های مسکن و حمایت های دولتی مشکل را برطرف کنیم.

نماینده دور هشتم، نهم و دهم مجلس یادآور شد: ما در کمیسیون عمران مجلس یکی از کارهایی که می توانیم انجام دهیم این است که به فکر مسکن ایثارگران باشیم، و در این راستا، کمیسیون عمران آمادگی همکاری با ایثارگران را دارد.

جانباز جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: موضوع دیگری که بسیاری از جانبازان با آن مواجه است، بحث تردد های شهری است که در این زمینه مشکلاتی را به وجود آورده است. ما در بحث هایی که با مسئولان شهرداری داشتیم، بارها بر این نکته تاکید کرده ایم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسیاری از جانبازان هنگام مراجعه به مراکز اداری و دولتی، از لحاظ همسطح سازی با مشکلاتی مواجه می شوند که متاسفانه در این خصوص پیش بینی های لازم نشده است.

رضایی ادامه داد: موضوع همسطح سازی معابر برای جانبازان و معلولان در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار دارد که با رایزنی با شهرداری امیدوارم در آینده نزدیک به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در پایان خواستار ارائه طرح ها و پیشنهاد های ایثارگران به این کمیسیون شد.


کد خبرنگار : 24