تاریخ : 1397,شنبه 14 مهر17:11
کد خبر : 61531 - سرویس خبری : اخبار

با انجمن خانه نور ایرانیان بصیر در چهارمین نمایشگاه توانبخشی


با انجمن خانه نور ایرانیان بصیر در چهارمین نمایشگاه توانبخشی

انجمن خاته نور ایرانیان (جانبازان بصیر) با حضور در چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی، با هدف معرفی تجهیزات ویژه جانبازان بصیر در خدمت جامعه هدف هستند.

فاش نیوز - انجمن خاته نور ایرانیان (جانبازان بصیر) با حضور در چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی، با هدف معرفی تجهیزات ویژه جانبازان بصیر در خدمت جامعه هدف هستند.


 

سعید خورشیدی مشاور حقوقی خانه نور ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار فاش نیوز هدف از حضور  انجمن خانه نور ایرانیان را در نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی، معرفی  خدمات و تجهیزات توانبخشی جامعه بصیر دانست.
زمانی که از  وی علت حضور کمرنگ جانبازان بصیر در نمایشگاه جویا می شوم می گوید: عدم دسترسی مناسب جهت ایاب و ذهاب برای گروه هدف، اصلی ترین نکته برای عدم حضور جانیازان بصیر  و معلول به نمایشگاه است زیرا نمایشگاه باید در محلی که دسترسی به مترو و ایستگاه تاکسی برای استفاده جامعه هدف امکانپذیر باشد دایر شود.


 

این کارشناس حقوقی همچنین پیشنهادی هم برای مسئولان برپایی نمایشگاه ها اریه کرد و گفت: مسئولان برپایی نمایشگاه ها می توانند با صرف کمترین هزینه و با قراردادن کف پوش های پلاستیکی درمسیر ایستگاه تاکسی و یا مترو تا درب ورودی نمایشگاه افراد نابینا را یاری نمایند.


کد خبرنگار : 17