تاریخ : 1397,دوشنبه 16 مهر18:01
کد خبر : 61590 - سرویس خبری : اخبار

کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود


کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

دومین کنگره سراسری «جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی» به منظور انتخاب اعضای شورای مرکزی این حزب ایثارگری برگزار می‌شود.

فاش نیوز - دومین کنگره سراسری «جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی» به منظور انتخاب اعضای شورای مرکزی این حزب ایثارگری پنجشنبه این هفته در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فاش نیوز، دومین کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به منظور انتخاب اعضای شورای مرکزی این حزب ایثارگری در پنجشنبه 19 مهر در تالار عرفان(سیدالشهدا)برگزار می شود.

بر این اساس، دومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح پنجشنبه(۱۹ مهرماه) آغاز می‌شود که در ابتدا، مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت، ضمن خیرمقدم، گزارشی از عملکرد جمعیت را ارائه می‌کند.

در ادامه، حجّت‌الاسلام صدیقی، امام‌جمعه موقّت تهران، به سخنرانی خواهد پرداخت و پس از آن، علیرضا زاکانی، نماینده سابق تهران در مجلس، درباره آرایش صحنه سیاسی کشور، سخنرانی خواهد کرد.

به گفته شاکری، بخش عمومی کنگره که با حضور فعالان سیاسی و فرهنگی برگزار می‌شود، در ساعت ۱۰:۳۰ پایان می‌یابد و در بخش دوم کنگره، اصلاحات اساسنامه و مرام‌نامه جمعیت جانبازان به رأی اعضای این تشکل گذاشته می‌شود.

در پایان نیز انتخابات اعضای شورای مرکزی و بازرسین جمعیت جانبازان برگزار می‌شود.


گفتنی است طرح عضویت فرزندان جانبازان و جانبازان مدافع حرم نیز در جمعیت جانبازان به تصویب شورای مرکزی این حزب ایثارگری رسیده است به طوری که این دو گروه از این پس می توانند به عضویت جمعیت و شورای مرکزی آن درآیند.

 


کد خبرنگار : 17