تاریخ : 1397,چهارشنبه 18 مهر14:50
کد خبر : 61606 - سرویس خبری : اخبار

گزارشی تصویری از

ورود شرکت کنندگان به محل برگزاری نخستین انتخابات سراسری انجمن جانبازان نخاعی


ورود شرکت کنندگان به محل برگزاری نخستین انتخابات سراسری انجمن جانبازان نخاعی

نخستین کنگره سراسری انجمن جانبازان نخاعی طی سه روز در مجتمع اردوگاهی کردان استان البرز در حال برگزاری است...

فاش نیوز -  در آستانه برگزاری نهمین کنگره انجمن جانبازان نخاعی و نخستین انتخابات سراسری این انجمن ایثارگری، میهمانان استانی کنگره از دیروز درحال وارد شدن به محل برگزاری این کنگره هستند تا فردا پنجشنبه نقش خود را در انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید انجمن جانبازان نخاعی ایفا کنند.

جانبازان استانی درحقیقت نمایندگان استان های خود در این کنگره هستند تا با انتخاب خود نخستین هیئت مدیره سراسری و کشوری را رقم بزنند.

گفتنی است نخستین کنگره سراسری انجمن جانبازان نخاعی طی سه روز در مجتمع اردوگاهی کردان استان البرز در حال برگزاری است.

آغاز اولین جلسه توجیهی انجمن جانبازان نخاعی

از ساعت ۹:۱۵ دقیقه صبح امروز چهارشنبه هجدهم مهرماه اولین جلسه توجیهی انجمن جانبازان نخاعی در دهکده توریستی ایثار در کردان کرج باحضور اعضای هیئت مدیره انجمن و دبیران و نمایندگان گروههای پیگیری انجمن جانبازا نخاعی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.


 

پس از پخش کلیپ تاثیرگذاری از جانبازان نخاعی شهید کشور، اسدزاده مدیرعامل انجمن به حاضرین خیرمقدم گفت و در ادامه توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات که فردا پنج شنبه برگزار خواهد شد ارائه داد.


پس از اتمام سخنان برادر غیاثی و همینطور گزارش اجمالی  حسین اسرافیلی رییس هیئت مدیره انجمن، قرار است دبیران و نمایندگان دیدگاه و نظرات خودرا مطرح کنند.

 

آقای مهندس میرزاآقایی نماینده مرکزضایعات نخاعی بنیادشهید که لجظاتی پیش وارد جلسه همایش انجمن جانبازان نخاعی در کردان کرج شد و در مورد اپلیکیشن و برنامه های آموزشی مرکز ضایعات برای بهره مندی عزیزان جانباز مطالبی بیان کرد و در لاره سلسله آموزشهای مرکز ضایعات در استانها و جامعه جانبازان نخاعی توضیحاتی ارائه داد.

نمازجماعت ظهر و عصر با حضور جانبازان نخاعی حاضر در همایش امروز انجمن جانبازان نخاعی

 

 

 


کد خبرنگار : 17