تاریخ : 1397,شنبه 21 مهر13:30
کد خبر : 61637 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

حجت‌الاسلام رئیسی:

دفاع مقدس تاریخ مقاومت ملت است



تولیت آستان قدس رضوی گفت: دفاع مقدس تاریخ ایستادگی، شجاعت و مقاومت یک ملت است.حجت‌الاسلام رئیسی: دفاع مقدس تاریخ ایستادگی، شجاعت و مقاومت ملت است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امشب در دیدار با  نویسنده و راوی کتاب «فرنگیس» اظهار داشت: دفاع مقدس تاریخ ایستادگی، شجاعت و مقاومت یک ملت است؛ اگر رشادت مردم کشور از شهر تا روستا وجود نداشت، امروز شاهد این افتخارات و عزت آفرینی‌ها نبودیم لذا ثبت این آثار و کارهای ماندگار بسیار ضروری است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: خانم فرنگیس در سن کمتر از 20 سالگی برای خدا، دفاع از وطن و ارزش‌های الهی دست به رشادت، شجاعت و مقاومت می‌زند. کسی که دارای چنین روحیه و شجاعتی است باید برای دختران و زنان ما الگو باشد.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: ما از یک سو وظیفه داریم از مقام این بانوی متدین تجلیل کنیم و از سوی دیگر باید ایشان به عنوان یک الگوی رشادت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت به جامعه معرفی شود چراکه شجاعت ایشان نشان می‌‎دهد جنگ و دفاع مقدس ما کاملاً مردمی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد:کار خانم فرنگیس در دفاع مقدس و کار نویسنده کتاب «فرنگیس» در روایت رشادت‌های ایشان، نقش بانوان را در دفاع مقدس برجسته می‌کند.

به نقل از تسنیم