تاریخ : 1397,یکشنبه 22 مهر14:30
کد خبر : 61658 - سرویس خبری : اخبار

جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر برگزار می شود


جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر برگزار می شود

هنرمندان شاهد و ایثارگر در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های عکاسی، نقاشی، طراحی گرافیک، بخش ادبی شعر و داستان، بخش تئاتر نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی و بخش سرود رقابت خواهند کرد.

فاش نیوز -  معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری برگزاری جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر در حوزه هنرهای تجسمی، نمایشی، سرود و ادبی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد با اعلام خبر برگزاری جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر گفت: با اتکا به تجربیات به‌دست‌آمده طی چند سال گذشته و همچنین بر اساس اهداف و سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، به‌منظور شناسایی و معرفی استعدادهای هنری جامعه ایثارگری و برنامه‌ریزی فرهنگی، در جهت ارتقای سطح دانش تخصصی و حضور مؤثر آنها در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، «جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر» در بخش‌های هنرهای تجسمی، نمایشی، سرود و ادبی برگزار خواهد شد.

رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: ارتقای دانش هنری، مهارت‌ها و توانمندی‌های هنری ایثارگران، ایجاد زمینه تحرک و نشاط بیشتر هنرمندان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش، ایجاد فضای همدلی و هم‌افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت میان هنرمندان و اساتید از جمله اهداف مهم این جشنواره است.

http://navideshahed.com/files/fa/news/1397/7/21/301218_634.jpg

وی افزود: معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های فرهنگی هنری هنرمندان شاهد و ایثارگر، ایجاد بستر لازم جذب حداکثری هنرجویان شاهد به فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد انگیزه و فضای رقابت سالم بین هنرمندان برای افزایش سطح کیفی تولیدات هنری، جمع‌آوری تولیدات هنری دانش آموزان و دانشجویان رشته‌های مختلف شامل طراحی، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، پوستر، کاریکاتور و معرفی آثار هنری و ادبی به‌منظور شناسایی چهره‌های برگزیده هنری از جمله موضوعاتی است که به عنوان اهداف این جشنواره پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد همچنین بخش‌های مختلف جشنواره را معرفی کرد و گفت: هنرمندان معزز شاهد و ایثارگر در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های عکاسی، نقاشی، طراحی گرافیک، بخش ادبی شعر و داستان، بخش تئاتر نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی و بخش سرود رقابت خواهند کرد.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره پس از مطالعه کامل فایل (دریافت) فراخوان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
 
ثبت نام اینترنتی در این صفحه و با ورود به بخش های مختلف جشنواره انجام می شود.
 
 
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
 
 
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
 
 
 
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
 
 
 
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
 
 

 


منبع : ایثار