تاریخ : 1397,دوشنبه 23 مهر13:27
کد خبر : 61666 - سرویس خبری : اخبار

پیام رئیس بنیاد به‌مناسبت موفقیت جانبازان در مسابقات



نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی از همت و تلاش سلحشوران و دلاورمردان جانباز در مسابقات پارا آسیایی تجلیل کرد و این موفقیت را به تمامی قهرمانان عزیز، جانبازان معظم و معلولان گرامی تبریک گفت.

پیام رئیس بنیاد شهید به‌مناسبت موفقیت جانبازان در مسابقات پاراآسیایی

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی از همت و تلاش سلحشوران و دلاورمردان جانباز در مسابقات پارا آسیایی تجلیل کرد و این موفقیت را به تمامی قهرمانان عزیز، جانبازان معظم و معلولان گرامی تبریک گفت. متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی به این شرح است:

امروز جامعه اسلامی ایران به جانبازان خویش که مایه عزت و سربلندی این مرز و بوم هستند می‌بالد چرا که به مانند همیشه در مسیر عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در عرصه‌های مختلف گام بر می‌دارند.

همت و تلاش سلحشوران و دلاورمردان جانباز، اسوه‌های مقاومت و رشادت در مسیر پرافتخار کسب موفقیت‌های ورزشی در سومین دوره مسابقات پارا آسیایی در جاکارتای اندونزی را که نشان از روحیه ایثار، غیرت و تعهد قلبی‌شان به اقتدار و سربلندی این سرزمین است، شایسته تجلیل و ستایش می‌دانم و این اقدام را جلوه‌ای از همان مجاهدت در راه آرمان‌های الهی برمی شمارم.

بار دیگر معجزه ایمان و اراده، در ساحت غیرت و همت بلند جانبازان سرافراز رقم خورد و مایه فخر و غرور ملت گردیدند. این موفقیت را به تمامی قهرمانان عزیز، جانبازان معظم و معلولان گرامی که در این عرصه تلاش داشته‌اند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید که با الطاف پروردگار متعال، عزتتان افزون و توفیق استمرار موفقیت‌های ارزشمند برای همه عزیزان عنایت گردد.

 انتهای پیام/