تاریخ : 1397,شنبه 28 مهر12:47
کد خبر : 61738 - سرویس خبری : اخبار

دشمن از امثال مادر شهیدان مغنیه وحشت دارد



حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه عصر دیروز پنجشنبه 26 شهریور 97 در مراسم گرامیداشت مادر شهیدان مغنیه در سخنانی صدق در گفتار و رفتار را از ویژگی‌های این مادر شهید برشمرد و گفت: مادر شهیدان مغنیه رفتار و گفتارش تطبیق داشت و این دو با هم توامان بود.

وی ترس از خدا را سومین خصلت مادر شهیدان مغنیه عنوان کرد و گفت: کسی که از خدا بترسد زندگی اش تحول پیدا می‌کند و این بانوی معظم دارای این ویژگی‌ها بود و در مقابل خدا متواضع و تسلیم و ذلیل بود. او روز و شب عاشق خدا بود و نیمه شب با خدا حرف می زد و اشک می ریخت.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه در اسلام حفظ جان مهم است اما وقتی بحث اسلام اجتماعی و دین داری و حفظ نظام دینی جامعه می شود، در این مکان جان باید فدای دین شود، گفت: این بانو شاگرد مکتب امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)بود و با این نگاه و نگرش و بینش حاضر شد جهاد و فواد و عمادش را فدای دین کند و در جایی که دین در خطر بود از همه چیزش گذشت تا دین خدا و اسلام در جامعه، جبهه مقاومت و جهان پر رنگ شود.

وی ادامه داد: مادر حزب الله و جبهه مقاومت چنین نگاهی داشت و فرزندانش را در چنین راهی رشد داد که شهید راه اسلام شدند و قطعا اجر این مادر که 4 فرزندش در راه اسلام شهید شدند از شهدا کمتر نیست.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس تصریح کرد: دشمن از چنین مادرانی وحشت دارد. مادری که شیرمردی مثل عماد و جهاد و فواد را تربیت کند و خم به ابرو نیاورد و همه زندگی اش را در یک خانه محقر وقف اسلام می کند اما یک روح بزرگ و با عزت دارد که فرشتگان به این شهدا و پدر و مادر افتخار و مباهات می‌کنند.

وی افزود: اگر این بانو با حرکت و گفتار و کردار صادقانه اش در مسیر خدا حرکت نمی کرد دشمن واهمه ای از او نداشت. دشمن از شیرزنانی واهمه دارد که برای حفظ اسلام از دادن جان و مال ابایی ندارند.

حجت الاسلام شیرازی عنوان کرد: دشمن بداند این خونها حماسه ها می آفریند. اگر دشمنان اسلام توانستند بر روی خون شهدای عاشورا پا بگذارند و فریاد یا حسین را خاموش کنند می تواند فریاد حزب الله و ملت ایران و جبهه مقاومت را خاموش کنند. پایان این سیلی که از روز عاشورا شکل گرفته و تا امروز  ادامه دارد، از بین رفتن ظلم و استکبار  وسقوط رژیم غاصب صهیونیستی و سربلندی جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس با اشاره به اینکه این نور الهی با پشتوانه خون شهدای جبهه مقاومت خاموش نخواهد شد و این انقلاب و نظام اسلامی تحت ولایت حضرت امام خامنه ای تا نابودی تمام دشمنان اسلام محکم خواهد ایستاد، گفت: این ملت با خدای خود پیمان بسته است و کسی نمی تواند جلوی این قدرت را بگیرد و قدرتی که متصل به قدرت الهی شد هیچ قدرتی ولو بمب هسته ای نمی تواند ملت را از پا در بیاورد.

وی در ادامه سخنانش به راهپیمایی عظیم اربیعین حسینی اشاره کرد و گفت که در اربعین حسینی که دشمن تصور می کرد با مشکلات اقتصادی مردم به کربلا نمی روند، اما به لطف خدا اربعین امسال پر شکوه تر خواهد بود. امروز با تجربه ای که داریم می گوییم هر جا ملتی مظلوم که مقاومت کرد پیرور شد و در آینده نه چندان دور مردم یمن و بحرین نیز پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد: از ابتدای دوران انقلاب و از آغاز نظام اسلامی تا امروز ملت ایران سختی های زیادی را دیده است و در مقاطع مختلف دشمن تصور می کرد ملت با این سختی ها تسلیم می‌شود اما 40 سال ملت با الگو گیری از اهل بیت و حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب(س) ایستاده اند.این مردم و ملت پای اسلام ایستاده اند و ملت های دیگر به اینها نگاه می‌کنند. تا یک بسیجی و پاسدار و یک نیروی حزب الله و سرباز جبهه مقاومت زنده است اجازه نمی دهند استکبار جهانی به اهداف خود برسد.
انتهای پیام/


منبع : تسنیم