تاریخ : 1397,دوشنبه 30 مهر15:25
کد خبر : 61743 - سرویس خبری : اخبار

ضرب‌وشتم و اخراج، روی‌دیگر عدم پاسخگویی بنیاد اصفهان


ضرب‌وشتم و اخراج، روی‌دیگر عدم پاسخگویی بنیاد اصفهان

شنیده ها حکایت از این دارد که انتشار تظلمات این کارمند جانباز بنیاد اصفهان در این پایگاه خبری ایثارگری به مذاق مسئولان بنیاد خوش نیامده و خشم آنان و اخراج کارمند جانباز مذکور را موجب شده است.

فاش نیوز - کارمند ایثارگر و روحانی و با سابقه بنیاد شهید استان اصفهان که هفته گذشته در محوطه این بنیاد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و خبر کامل و مصاحبه و اسناد توسط فاش نیوز انتشار یافت، به طور غیر منتظره و بدون انجام محاکمه در هیات های رسیدگی به تخلفات اداری بنیاد مرکز اخراج گردید.

بنا بر این گزارش، شنیده ها از یک منبع موثق و مطلع در بنیاد شهید مرکز حاکی است، با کمال تاسف و تعجب، کارمند ایثارگر و روحانی و با سابقه بنیاد شهید استان اصفهان که هفته گذشته در محوطه بنیاد این استان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و خبر کامل و مصاحبه و اسناد توسط فاش نیوز انتشار یافت، به طور غیر منتظره و بدون انجام محاکمه در هیات های رسیدگی به تخلفات اداری بنیاد مرکز اخراج گردید.

وی قبلا در انتقاداتی به بنیاد اصفهان، از جمله جانشین پروری دروغین در بنیاد و صیانت از حریم اخلاقی گلستان شهدای اصفهان و...
مورد غضب و تهدید مسئولان بنیاد اصفهان قرار گرفته بود.

منبع ارسال خبر اعلام کرده است که این اخراج غیرقانونی و ظالمانه، با لابی های مدیر کل و حراست بنیاد اصفهان انجام شده است.
طبق اطلاعات واصله، بنیاد مرکز و بنیاد اصفهان بدون ابلاغ اتهامات احتمالی به «رسول گلشیری» که هنوز از آسیب های ضرب و شتم هفته گذشته در محوطه بنیاد استان اصفهان رنج می برد و بدون برگزاری جلسه رسیدگی تخلفاتی، مبادرت به صدور این حکم کرده است.

به زبان ساده می آید که یک کارمند در آستانه ی بازنشستگی و با ایثارگری و جانبازی و جبهه، بدون وجود سوء سابقه و هیچ شکایتی، و در حالی که اخیرا مورد غضب و هتک حرمت و ضرب و جرح واقع شده است، بدون انجام سیر اداری و آیین دادرسی تخلفات اداری، حکم اخراجش صادر شود.

هشدارهای منابع امنیتی حاکی از آن است که عده ای قصد دارند از طریق تحریک اقشار مختلف ایثارگران که طبعا باید حامی نظام و مقابل دشمنان نظام اسلامی خود باشند را مقابل  نظام و حاصل دسترنج و ایثار خودشان قرار بدهند...

پس  هر فرد و مجموعه ای که موج ناراحتی و رنجش ایثارگران را تشدید و به این توطئه دامن بزند، به نوعی خائن است.

همچنین شنیده ها حکایت از این دارد که انتشار تظلمات این کارمند جانباز بنیاد اصفهان در این پایگاه خبری ایثارگری به مذاق مسئولان بنیاد خوش نیامده و خشم آنان، ضرب وشتم، و نهایتا" اخراج کارمند جانباز مذکور را موجب شده است.

گفتنی است از آغاز انتقادات نسبت به عملکرد بنیاد استان اصفهان، تا کنون هیچگونه پاسخی برای توجیه اقدامات این بنیاد ارائه نشده است!


کد خبرنگار : 23