تاریخ : 1397,شنبه 28 مهر13:56
کد خبر : 61744 - سرویس خبری : اخبار

آقای شهیدی! به این می گویند خدمت؟


آقای شهیدی! به این می گویند خدمت؟

چرا بنیاد و دولت از تامین بودجه و اعتبارات لازم برای تامین بدهی به شرکت بیمه ایران امتناع کرده که ناچار به عقد قرار داد با بیمه دی شده اید؟...

ابراهیم- جناب شهیدی و جناب عباسپور!
چند سوال؟

 چرا شما نتوانستید نمایندگی شرکت آلمانی تولیدکننده ویلچ
ر- میرا توسط شرکت متد(زیر مجموعه بنیاد) را حفظ کنید، آنچنان که حتی در این اواخر جواب ایمیل های شرکت شما را هم نمی دادند و حالا دنبال شرکت های درجه ۳ تولید کننده ویلچر افتاده اید!
چرا کارشناسان کارنشناس بنیاد، ویلچرهای معمولی موسوم به استاندارد را به جای ویلچر فعال به جانبازان قالب می کنند؟!

 چرا به جای تهیه ویلچر سفارشی متناسب با وضعیت اختصاصی هر جانباز که تا آخر عمر باید روی آن بنشیند،خرید های ویلجر به شکل فله ای و به سلیقه خانم دکتر... انجام می شود؟

 چرا در حالی که اکثریت جانبازان نخاعی از سوندها و کاندوم شیت های موجود ناراضی هستند و سلامتی و بهداشتشان به خطر افتاده (به شکلی که خیلی ها در اثر عوارض پیش آمده مجبور به تن دادن به عمل های جراحی و بعضا" مکرر و بی نتیجه شده اند) از تهیه اقلام با کیفیت به بهانه کسر بودجه امتناع می کنید؟

این یعنی خیانت و جنایت!
چرا چندین سال است که وضعیت تامین قطعات برای تهیه پروتز اینقدر بحرانی است؟
چرا در شهر بزرگی مثل تهران عملا" فقط حدود ۱۰ دستگاه آمبولانس توسط بنیاد برای هزاران نفر جانباز ۷۰% و والدین شهدا در نظر گرفته شده است؟!

 چرا بنیاد و دولت از تامین بودجه و اعتبارات لازم برای تامین بدهی به شرکت بیمه ایران امتناع کرده که ناچار به عقد قرار داد با بیمه دی شده اید؟ بیمه ای که نه تنها بسیاری از خدمات درمانی و دارویی مورد قبول بیمه ایران را حذف کرده، بلکه چنان در تامین پرداخت ها ناتوان بوده به طوری که حتی آزمایشگاه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) که متعلق به بنیاد است از قبول و انجام بسیاری از آزمایش های معمولی به خاطر نداشتن مواد لازم خودداری کرده و می گویند که به دلیل عدم دریافت طلب خود از بیمه دی قادر به تهیه مواد لازم نیستند!
چرا باید پزشک بیمارستان خاتم به جانباز ۷۰% بگوید که به ما گفته اند که فعلا" عمل را انجام ندهید! چون بیمه دی هزینه اش را تقبل نکرده است؟!

آیا درست است که قرار شده همین خدمات ناقص و نیم بند بیمه دی هم(که گویا بیش از دو ماه تمدید نخواهد شد) ملغی شود و ایثارگران را به بیمه های نیروهای مسلح و بیمه های دولتی و تامین اجتماعی حواله دهند که وضعیت سرویس دهی بسیار وخیمی خصوصا" نسبت به جانبازان ۷۰% دارند؟
و هزاران چرای دیگر!
 
جناب آقای شهیدی!
علی رغم این همه ناکارآمدی در اداره کردن امور ایثارگران به شکلی که حتی در گرفتن بودجه و اعتبارات لازم از دولت و حکومت ناتوان هستید و علی رغم اینکه هم در جلسات با مدیران بنیاد و هم در صحبت با برخی از جانبازان به بریدن و خستگی و سالخوردگی اعتراف کرده اید، چرا استعفا نمی کنید و در حق صدها هزار نفر از جانبازان و خانواده شهدا ظلم می کنید؟
و اما فاش نیوز!
انصاف وشرف و شجاعت داشته باش و از فاش گویی هراس نداشته باش،فقط از خدا بترس.


کد خبرنگار : 20