تاریخ : 1397,شنبه 28 مهر16:24
کد خبر : 61757 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

بیمه بازنشستگی پدرم را بدهید!



من تک فرزند شهید هستم که از سال ۶۵ پدرم شهید شده ومن از سال ۷۲ که مدرک دیپلم گرفتم تا سال ۹۵ مدرک ارشد رشته تربیت بدنی شاخه فیزیولوژی دارم. به بنیاد شهید مراجعه می کنم و چند بار هم در آزمون شرکت کرده ام. نه بنیاد طی این چند سال کاری به من داده اند و نه در آزمون قبولم می کند!

 هر چه به بنیاد مراجعه می کنم جواب سر بالا می دهند! چرا؟ منم مگر پدرم شهید نشده؟ اول میگفتن مدرک نداری و حالا می گویند به آزمون مربوط است. به بنیاد هیچ ربطی ندارد! چرا باید این طوری جواب من را بدهند و من کی باید از این سهمیه استفاده کنم؟

  سالی یک بار می روم. بنیاد طوری جوابم را می دهند انگار که هر روز آنجا هستم! چرا کمکم نمی کنید! و بعد از شهادت پدرم، مادرم فوت شده و من هیچ کس را ندارم که حتی حقوق پدرم را بگیرد! من و خواهرم که بعد از شهادت پدرمان ازدواج کردیم، هنوز بیمه بازنشستگی پدرمان را هم به ما دو نفر نداده اند و خواهرم که مدرک بالایی ندارد که از این سهمیه استفاده کند و من تنها یک نفر بودم که هم مدرکم بالا بود و هم سنم دارد بالا می رود!

 خواهش می کنم که کمکم کنید و پیگیر کارم شوید. چرا مگر من هم مثل بقیه فرزند شهدا نیستم؟ مگر پدر من هم شهید نشده؟ آیا خون شهید با شهید فرق می کند یا اینکه من هیچ کس را ندارم که پارتی من شود! بین من و خون پدرم و بی کسی من، خدا قضاوت کند. چون من نه پارتی دارم نه کسی که کاری برایم کند!


کد خبرنگار : 20