تاریخ : 1397,یکشنبه 29 مهر15:08
کد خبر : 61772 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری اردوی فرهنگی جانبازان راست‌قامت



اردوی فرهنگی، تفریحی و درمانی جانبازان راست قامت (دو پا قطع) با حضور ۳۰ نفر از جانبازان استان‌های تهران و البرز در اردوگاه ایثار کردان استان البرز برگزار شد.

برگزاری اردوی فرهنگی، تفریحی جانبازان راست‌قامت

تفریحی و درمانی جانبازان راست قامت(دو پا قطع) به همت معاونت بهداشت و درمان، معاونت فرهنگی و آموزشی و اداره کل امور تخصصی و گروه‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور 30 نفر از جانبازان استان‌های تهران و البرز و خانواده‌های این عزیزان آغاز شد.

در این اردو که با هدف ارتقای سلامت روانی و جسمی جانبازان در اردوگاه ایثار کردان کرج برگزار شد، علاوه بر ایجاد روحیه و شادکامی، نشاط و تحکیم بنیان خانواده در بین جانبازان و خانواده‌های آنان، برنامه‌هایی از جمله ویزیت تخصصی جانبازان، چکاب جسمانی در بخش‌هایی چون دیابت، فشارخون، بیماری‌های قلبی و پوکی استخوان، برنامه‌های تفریحی، برگزاری مسابقات ورزشی در بین جانبازان و برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارت‌های زندگی و راهکارهای سازگاری با مشکلات دوران جانبازی به اجرا درآمد.

در این اردو کلینیک سیار تعمیرکار ویلچر و امداد آمبولانس جهت خدمات‌دهی به جانبازان عزیز حضور داشتند. این اردو به مدت سه روز از 25 الی 27 مهرماه در اردوگاه تفریحی و ورزشی ایثار واقع در منطقه کردان کرج برگزار شد.


منبع : تسنیم