تاریخ : 1397,سه شنبه 01 آبان15:14
کد خبر : 61805 - سرویس خبری : باغ بهشت

بعد از شهادتم زینب گونه به خانواده دلداری بده، مادر



شهید عبدالامیر آماده متولد سال 1345 در شهر دزفول است که پس از گرفتن مدرک دیپلم به عنوان نیروی بسیجی به لشکر 7 ولیعصر پیوست. او سرانجام در اسفندماه سال 63 در عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید. شهید آماده در وصیت نامه خود آورده است:

سلام به پدر و مادر عزیزم و سلام به خواهران و برادرم، مادر جان اگر من شهید شدم بر سر مزار من گریه نکنید و این را به تمام اقواممان بگویید گرچه پدر و مادر عزیزم از آن وقتی که من با شما زندگی کرده ام برای شما کاری نکرده ام که از من راضی باشید اگر شما از من بدی دیده اید مرا ببخشید، خانواده محترم، اگر من از شما جدا می شوم برای من ناراحت می شوید، بله این ناراحتی ها را هم دارد. مادرم ای کسی که شبها برای من بیداری کشیدی تا من را بزرگ کنی، مادر در فکر شهید شدنم مباش زیرا که دنیا سرای گذشتن است نه سرای ماندن پدر زحمتکش و کارگر من و ای پدری که در تابستان ها در زیر گرمای سوزان برای بدست آوردن نانی زحمت می کشی که با هم هر روز در کنار سفره بخوریم.

مادر و پدر عزیزم باز دوباره میگویم مرا ببخشید، پدر جان به محمد برادرم نماز را یاد بده تا کوچک است و قلب سفید و پاکی دارد که تا آخر عمر سر جای خود بماند (ثابت قدم بماند) و مادر جان تو هم زینب گونه به پدر و مادر و خواهرانم دلداری بده و ناراحت مباشید.

آخرین وصیت من این است که همیشه از حرف های امام پیروی کنید و بدانید که همه برای مردن هستیم و در روز قیامت دیداری با همدیگر داریم. والسلام

انتهای پیام/


منبع : دفاع پرس