تاریخ : 1397,یکشنبه 06 آبان13:55
کد خبر : 61850 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

خدمات رسانی پرسنل درمانی سراسر کشور به زوار اربعین


خدمات رسانی پرسنل درمانی سراسر کشور به زوار اربعین

همزمان با آغاز راهپیمایی باشکوه اربعین اباعبدالله الحسین(ع) پرسنل ارادتمند به اهل‌بیت در بخش بهداشت و درمان کل کشور نیز برای ارائه خدمات دهی به زائران حسینی در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کردند.

فاش نیوز - همزمان با آغاز راهپیمایی باشکوه اربعین اباعبدالله الحسین(ع)، پرسنل ارادتمند به اهلبیت در بخش بهداشت و درمان کل کشور نیز برای ارائه خدمات دهی به زائران حسینی، در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کردند.

 لیدر اکیپ اورژانس و فوریت های پزشکی استان قزوین طی گفت و گویی با گزارشگر ما در پایانه مرزی چزابه بیان کرد: استان های قزوین، کرج، گیلان، لرستان، کرمان و شیراز با 22 دستگاه آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در درمانگاه و در مسیرهای مورد نظر مشغول به خدمت هستند.

"چیا حکیمی" که سابقه 9 سال خدمت در بخش درمانی استان قزوین را دارد، درباره شروع خدمات دهی به زوار اربعین گفت: ما از تاریخ 29 مهر تا 10 آبان به طور شبانه روزی در خدمت زوار معزز هستیم.

ایشان طی یک همکاری ارزشمندی تصاویری از آغاز فعالیت همکاران درمانی خود برای مراسم اربعین در اختیار پایگاه خبری«فاش نیوز» قرار دادند.

لازم به ذکر است بخش بهداشت درمان استان خوزستان و سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان نیز در راستای خدمت رسانی به زوار محترم در درمانگاه مرکزی پایانه چزابه حضور داشتند.

گزارش از جعفری


کد خبرنگار : 17