تاریخ : 1397,دوشنبه 07 آبان13:30
کد خبر : 61864 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نامه گلایه آمیز نمایندگان ملت به رییس جمهور


نامه گلایه آمیز نمایندگان ملت به رییس جمهور

عضو فراکسیون ایثارگران ابطال بخشنامه دولت در خصوص هزینه های درمانی ایثارگران را خواستار شد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران ابطال بخشنامه دولت در خصوص هزینه های درمانی ایثارگران را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، امیر خجسته نماینده ایثارگر مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم خدمات رسانی به قشر ایثارگر اظهار داشت: در جلسه مورخه ۹۷/۷/۱۱هیات محترم وزیران در مورد نحوه پوشش بیمه تکمیلی جانبازان شاغل در دستگاه های دولتی مصوبه ای به تصویب رسید که موجی از نارضایتی و اعتراض جانبازان را در نحوه پوشش خدمات بیمه ای در پی داشت و نحوه اجرای آن مورد رضایت وکلای ملت و جانبازان عزیز  نبوده و نیست.

Image result for ‫امیر خجسته‬‎

 نماینده آزاده مردم همدان حاطر نشان کرد: در طی سال های گذشته پوشش خدمات دهی جانبازان شاغل در دستگاه های دولتی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می گرفت و این نحوه ارائه خدمات رضایت مندی جانبازان را در پی داشت.

وی با اشاره به جلسه مورخ 11/7 1397 هیات وزیران با شماره 92138/ت55783 در مورخ ۹۷/۷/۱۴ماده (2) آیین نامه اجرای فصل سوم قانون جامع خدمات رسانی به ایثار گران تصریح کرد: این رویه دستگاه های دولتی را موظف کرده است که  از اوایل آبان ماه امسال، جانبازان شاغل در دستگاه های اجرایی از طریق دستگاه محل خدمات مشمول خدمات پوشش بیمه ای شوند.

نماینده ادوار مجلس متذکر شد: البته این موضوع با نبود منابع مالی  برای ایجاد رفاه و خدمات رسانی به جانبازان با توجه به شرایط جسمی آنان اخبلال هایی را به وجود آورده است و  نمایندگان ملت طی نامه گلایه آمیزی به رییس جمهور خواستار لغو این مصوبه هیات وزیران شدند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آسایش، امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون ایثار و از خود گذشتگی جانبازان است یادآور شد::جانبازان حق بزرگی به گردن دولت و مجلس دارند و  مسئولین باید شرایط جسمانی و وضعیت الی جانبازان را درک کنند.


کد خبرنگار : 23