تاریخ : 1397,دوشنبه 14 آبان12:16
کد خبر : 61932 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

برگزاری مسابقات کشوری بانوان سالمند شاهد و ایثارگر


برگزاری مسابقات کشوری بانوان سالمند شاهد و ایثارگر

دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان سالمند شاهد و ایثارگر که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شده، از تاریخ ۱۱ الی ۱۵ آبان ماه در مرکز تفریحی ایثار واقع در کردان کرج آغاز و در حال برگزاری است.

فاش‌نیوز - دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان سالمند شاهد و ایثارگر سراسر کشور در مرکز تفریحی ایثار کردان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی «فاش نیوز»؛ دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان سالمند شاهد و ایثارگر که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شده، از تاریخ ۱۱ الی ۱۵ آبان ماه در مرکز تفریحی ایثار واقع در کردان کرج آغاز و در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این مسابقات توسعه سلامت جسمی، روحی و روانی سالمندان شاهد و ایثارگر است و ورزشکاران در دو قسمت مسابقات پیاده‌روی و ایستگاهی شامل دارت، پرتاب‌حلقه، فریزبی، تیراندازی، بولس، دوچرخه‌سواری و جابجایی توپ‌ مدیسن‌بال در ۵ رده‌ سنی به رقابت هم رفتند.

 قابل ذکر است در خلال این مسابقات دو برنامه شنای تفریحی با حضور مربی و مدرس آب‌درمانی و یک کلاس آموزشی در خصوص حرکات اصلاحی و تغذیه سالم مربوط به سالمندان پیش بینی شده است تا قدمی باشد در تغییر نگرش شرکت‌کنندگان و روی آوردن به ورزش.

در این مسابقات تقریبا ۱۱۴ بانوی ورزشکار از اقصی نقاط میهن اسلامی در قالب ۲۷ تیم خود را به کردان رسانده اند تا در رقابتی دوستانه در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنند.

مسابقات پیاده روی و ایستگاهی در 5 رده سنی بین 60 تا 80 سال میان مادران شهدا و جانبازان‌ سالم‌تن و سالمندان شاهد و ایثارگر برگزار شده که نتایج این دوره از مسابقات پس از محاسبه توسط داوران، متعاقباً منتشر می‌شود.


کد خبرنگار : 23