تاریخ : 1397,دوشنبه 21 آبان12:39
کد خبر : 61951 - سرویس خبری : اخبار

دور افتخار را به دور ایثارگران بزنید!


دور افتخار را به دور ایثارگران بزنید!

اگر نبود ازجان گذشتگی رشیدترین جوانان این دیار، پایداری آزادگان و فداکاری جانبازان به جراًت می توان گفت نه ملکی می ماند و نه حکومتی و نه پرچمی.

فاش نیوز- گویا برخی از دولتمردان و مسئولان شمشیر را از رو بسته و درحق ایثارگران جفا می کنند، اما شهداء همیشه خطابشان به مسئولین این ست که دلبسته دنیا نشوید که دوران دلبستگی سرآمده است.

متاسفانه برخی از حضرات دولتمرد و نمایندگان مجلس بدجوری دلبسته دنیا شده اند و روی معاویه و با اعمال و رفتار خود یزید را سفید کرده اند. انگار که از نوادگان اهل کوفه اند که اگر نمی بودند با قهرمانان دفاع از دین وطن اینگونه زخم  زبان نمی زدند.

ببینید وقتی تیم ورزشی یا ورزشکاری در مسابقات مقام می آورد چگونه پرچم سه رنگ زیبای کشورمان را بر دوش انداخته و دور افتخارمی زنند، اما در عجبم از به اصطلاح برخی مسئولین (که البته بارها اشاره شده مسئولی باقی نمانده) و اگر هم هستند به تعداد انگشتان دست از طرف افرادی که قدرت دستشان است به حاشیه رانده شده اند. زیر دستان هم به خاطر پاداش های آنچنانی پایان ماه تملق و چاپلوسی نموده و مثل کفتار بر روی لاشه افتاده و سیری ناپذیر اند.

اما گله اصلی از مجریان تلویزیونی ،کارگردانان صدا و سیما، سینما،خبرنگاران ،روزنامه نگاران و ... است که درطول بیش ازسه دهه از مجروحیت امثال من در جبهه را بیان نکردند و آن را نگفتند. بطور مثال حتی یک بار هم گزارشی تهیه نکردند و مشکلات جانبازان را بعد از جنگ که هر روز خود و همسر و فرزندان شان با آن  دست بگریبانند را به تصویر نکشیدند.

یک بار نگفتند آی ورزشکاران که پرچم کشور را به اهتزاز درآورده و با آن در سالن دور افتخار می زنید و البته درقبال آن میلیاردی هم پول به حساب هایتان واریز می شود. اگر نبود ازجان گذشتگی رشیدترین جوانان این دیار، پایداری آزادگان و فداکاری جانبازان به جراًت می توان گفت نه ملکی می ماند و نه حکومتی و نه پرچمی.

اگر چه ایثارگران ما برای دفاع از وطن، از جان شیرین خود گذشتند، اما اکنون قصد ندارم از جنگ بگویم. چرا که جنگ در هر صورت بد است ولی آیا دلاوری های نوجوانانی که در زمان جنگ جانانه از شما (نوادگان معاویه ونوادگان اهل کوفه) دفاع کردند با کسی قابل مقایسه است؟

متاسفانه زمانه بدی شده است و هر از چند گاهی افرادی در فضای مجازی یا واقعی به روی هم تیزی می کشند، قمه می زنند اونوقت خودشان را  مرد می دانند، اگر شما ادعای مردی و مردانگی دارید به محض این که خانواده شهید، آزاده و یا جانباز سرفرازی را دیدید، دست ادب روی سینه تان بگذارید و ادای احترام کنید، نمی خواهد روی سرتان گذاشته و حلوا حلوا کنید. فقط زخم و زبان و نیش و کنایه نزنید و بی حرمتی نکنید.

روی سخنم با شما دولتیان و نمایندگان مجلس است. درب همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد! نمی دانم چرا خودتان را به آن راه می زنید، شاید جوان امروز سخن مرا درک نکنند ولی شما که از دور دستی به آتش داشتید با ما ایثارگران دشمنی می کنید.


کد خبرنگار : 20