تاریخ : 1397,شنبه 19 آبان14:25
کد خبر : 61953 - سرویس خبری : حقوقی و قوانین

مدرک تحصیلی مبنای حقوق حالت اشتغال نیست



جانباز۴۰درصدخواستم بپرسم با توجه به ماده۴۴قانون جامع ایثارگران آیا هم اکنون مجوز رایگان ورود به طرح ترافیک به جانبازان داده میشودیاخیر؟

-  این قانون به درستی اعمال نمی شود باید با پیگیری جدی و در صورت لزوم طرح شکایت در مراجع قانونی و قضایی این حق قانونی را دنبال کرد. با این روندی که پیش می رود شاید محدودیت ها بیشتر هم شود.

 

 من همیشه از شما ممنونم و برایتان آرزوی سلامتی می کنم چون وقت میگذارید.مطالعه میکنید و باحوصله جواب می دهید. بنده یک دوره  ۳ساله کمیسون پزشکی رفتم و قرارشد بعدازتهیه نوارعصب جدید مجدد درشورا  شرکت کنم ولی بعداز گذشت مدت مذکور پیامک آمد که برای شما با همان ۵۵درصد موافقت شده است. شک دارم که اصلا پرونده ورق زده باشند چه رسد به مطالعه، بنظرشما باید پیگیری کنم ؟

-  به دبیرخانه کمیسیون پزشکی مراجعه و پاسخ بخواهید آنان ملزم به پاسخگویی به شما به همراه مستندات هستند.

 

 

 جانباز ۵۵درصد هستم نمی دانم چرا سال به سال با وجود قوانین و مقررات، مقامات ذیربط ایثار گران بی تفاوت تر می شوند و کارکنان قدیمی که نسبت به جانبازان مانوس تر بودند منزوی شده اند. ۳سال پیش کمیسیون شدم قرارشد درشورای عالی مجددا شرکت کنم.  لطفا برای پیگیری و اخذ پاسخ صحیح درخصوص شورای عالی پزشکی از چه منبعی بجز بنیاد که اخیرا مظهر بی تفاوتی شده است موضوع را دنبال کنم.


-  دبیرخانه کمیسیون پزشکی برای همین موارد است و باید پاسخگوی شما باشد . اگر از پاسخ مایوس هستید باید به دیوان عدالت اداری شکایت و آنان را ملزم به پاسخگویی کنید.

 

  میزان حقوق و مزایای حالت اشتغال با مدرک دیپلم چه اندازه هست؟

-  مبنای حقوق حالت اشتغال فقط مدرک تحصیلی نیست. آنچه اکنون به عنوان حقوق حالت اشتغال توسط بنیاد به شما پرداخت می شود حقوق واقعی شما نیست. لذا باید منتظر ابلاغ آیین نامه ای که به همین منظور در ستاد کل نیروهای مسلح تهیه شده و معلوم نیست به چه علتی آن را ابلاغ نمی کنند باشید تا تکلیف تان روشن شود.