تاریخ : 1397,سه شنبه 15 آبان17:34
کد خبر : 61977 - سرویس خبری : اخبار

تقدیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از اقتدار شورای نگهبان

«CFT» طناب دار سیاسی است، نه راه خروج از تحریم ها


 «CFT» طناب دار سیاسی است، نه راه خروج از تحریم ها

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تقدیر از اقتدار تحسین‌برانگیز شورای نگهبان در جریان بررسی لایحه « CFT » ، اشکالات این لایحه را به طناب دار سیاسی تشبیه کرد که در یک شرایط دشوار و پیچیده همچون طناب خروج از تحریم آراسته و بزک شده بود.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تقدیر از اقتدار تحسین‌برانگیز شورای نگهبان در جریان بررسی  لایحه « CFT » ،  اشکالات این لایحه را به طناب دار سیاسی تشبیه کرد که در یک شرایط دشوار و پیچیده همچون طناب خروج از تحریم  آراسته و بزک شده بود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت جاننبازان انقلاب اسلامی، اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در تازه ترین نشست خود همزمان با ایام الله ۱۳ آبان و آغاز موج تحریم های آمریکا  ضمن رصد مسائل بین المللی، منطقه ای و داخلی دیدگاه های خود را درباره مسائل روز این سه حوزه تشریح کردند.
این جمعیت فریاد نفرت از آمریکا را در روز ملی مبارزه با استکبار نماد و نمود فروپاشی تئوری های پایان تاریخ لیبرال دموکراسی فوکویاما و لیبرال دموکراسی غرب برشمرد
و تا کید کرد: پوشالی بودن توهماتی که به نام واقعیات جامعه شناسی غرب به جهان عرضه می‌شد که جز تمدن آمریکایی پایانی پیش روی بشریت برای رسیدن به استقلال و آزادی وجود ندارد، اکنون هویدا و آشکار است؛ کما اینکه بدهی ۱۵ تریلیون دلاری آمریکا،  کسر بودجه ۸۰۰ میلیارد دلاری سال جاری و هزینه ۷۰۰ هزار میلیارد دلاری برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی بخشی از تصویر واقعیت مترسک هژمونی پوشالی آمریکاست. پناه بردن به تهدید سخت به جای اقنای نرم افکار جهانی نشانه های روشن برای فرهیختگان در افول رو به سقوط سلطه طلبی یک جانبه آمریکاست.
جمعیت جانبازان با یادآوری اینکه زنجیره شکست های آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی، مقاومت منطقه و جنگ یک جانبه تجاری با جهان، نفرت از شیطان بزرگ را پیش روی فرهیختگان جهان و ملت های عدالتخواه قرار داده که به هیچ وجه، حتی با چارچوب های تحلیل نظام سرمایه داری، تئوریک و قابل توجیه نیست، افزود: مدعیان سیاست مهار دوجانبه ایران و عراق و تئوری پردازان امنیت خاورمیانه با محوریت رژیم صهیونیستی و خشکاندن ریشه انقلاب اسلامی و مقاومت منطقه، اکنون پیش روی خود شکستن استخوان‌های اقتدار عبری، غربی، عربی را با تمام وجود احساس می‌کنند.
جمعیت جانبازان با اشاره به پدیده شگفت و بی بدیل و شکوهمند راهپیمایی اربعین، این مراسم را تصویری روشن از استیصال آمریکا و هم پیمانانش در مبارزه با موج انقلابی گری اسلامی توصیف و خاطرنشان کرد: شعار راهبردی «حب الحسین یجمعنا» و راهپیمایی ۴ نسل در کنار هم یعنی پایان تاریخ سلطه آمریکا و آغاز تمدن بزرگ جهان اسلام بر اساس مکتب وحی، راه نوینی را برای تئوری پردازی اندیشمندان علوم اجتماعی و سیاسی برای تئوری پردازی های جدید قرار داده است.
به اعتقاد جمعیت جانبازان، خط بطلان سیاست مهار دوجانبه و شعله‌ور کردن جنگ برای نابودی ظرفیت‌های دو کشور اکنون با سر انگشتان گره‌گشای انقلاب اسلامی تبدیل به فرصتی تمام عیار برای قرار گرفتن دو ملت ایران و عراق و سر دادن شعار نفرت از آمریکا شده است.
این جمعیت با تاکید بر اینکه این معجزه مکتب امام (ره) در هر نقطه دیگری از زمین قابل تکرار خواهد بود، چنین پدیده ای را معنای واقعی مهار و در هم پیچیدن آمریکا دانست.
جمعیت جانبازان همچنین در جریان  رصد دقیق وضعیت نامناسب معیشتی جامعه، کندی حرکت دستگاه اجرایی و تن ندادن برای تغییر تیم اقتصادی و به کارگیری نیروهای جهادی و انقلابی و از طرفی وقوع  تلاطم های اقتصادی، تحلیل خود را اینگونه ارائه کرد: نقش تصمیمات راهبردی شورای سه قوه در شرایط کنونی با وجود سستی دستگاه اجرایی مهم است.  هنوز هم مقاومت های جدی بر سر سپردن اقتصاد به بخش خصوصی وجود دارد. شورای سه قوه می باید با تحلیلی شفاف موانع اجرایی نشدن تصمیمات در وضعیت موجود را با مردم در میان بگذارد.
جمعیت جانبازان در ادامه اقتدار تحسین‌برانگیز شورای نگهبان در پاسداشت شرع و قانون اساسی و مطرح کردن 22 مورد از اشکالات لایحه «CFT» را برگ زرین دیگری در عملکرد این شورا برشمرد و خاطرنشان کرد: فشار سنگین آمریکا در بدعهدی برون رفت از برجام و ادامه بدعهدی های نیابتی اروپا تا آنجا پیش رفت که طناب دار «CFT» را به طناب حمایت از برون رفت از تحریم ها  به برخی مسئولین و نمایندگان القا کند. از این رو گنگ شدن استدلال های درست و غلط عمق فاجعه را برای برخی از نمایندگان سخت کرد. اما پاسخ شورای نگهبان باید درس عبرتی برای همه قانون نویسان و رصد کنندگان کنوانسیون های بین المللی باشد تا تابش نور افکن شرع و قانون اساسی در بررسی لوایح و طرح ها، لحظه ای از مقابل نگاه آنها دور نماند.
این جمعیت نعمت وجود شورای نگهبان را فرصتی برای لایه‌برداری از فتنه های نرم و در هم تنیده دشمن دانست و خطاب به دولتمردان و نمایندگان مجلس این پرسش را مطرح کرد که تا کی باید منتظر ظهور و بروز حسن نیت اهانت بار و نفرت انگیز اروپاییان برای تضمین منافع مان باقی بمانیم و در تشخیص بین طناب دار و طناب حمایت در تعلیق به سر ببریم؟


کد خبرنگار : 17