تاریخ : 1397,شنبه 19 آبان14:53
کد خبر : 62011 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

قطع شدن بیمه تکمیلی جانبازان اطلاع‌رسانی جدی لازم داشت



عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: بنیاد شهید موضوع بیمه تکمیلی جانبازان را در دولت ببرد و اگر نیاز به مصوبه‌ای در دولت داشته باشد از دولت مصوبه‌ای بگیرند تا دستگاه‌های دیگر اظهار بی‌اطلاعی یا عدم همراهی را نداشته باشند.

سیدجواد حسینی کیا، در مورد مشکلات بیمه‌ای و بلاتکلیفی جانبازان برای درمان گفت: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که پیش آمده اینست که بنیاد شهید بیمه تکمیلی جانبازان را قطع کرده و گفته هر کسی در هر نهادی که بوده از همانجا بیمه تکمیلی خود را انجام دهد.
 نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک بخشی از این جریان بدون اطلاع‌رسانی بوده که برخی از افراد در این فاصله که گذشته حتی اگر الان هم بخواهند این کار را انجام دهند، در این مقطعی که از یک سو بیمه آنها قطع شده و از سوی دیگر هم خود را بیمه نکرده است، هزینه‌های درمانی را برای جانبازان ایجاد کرده است که قابل پرداخت نیست و مشکلات جدی به وجود آورده است؛ بنیاد شهید باید چاره‌اندیشی در این زمینه انجام دهد که حقوق این افراد تضییع نشود.
قطع شدن بیمه تکمیلی جانبازان اطلاع‌رسانی جدی لازم داشت

 بخشی از جامعه ایثارگران سرگردان هستند

وی تصریح کرد: نکته دوم اینست که این کار یک اطلاع‌رسانی جدی لازم داشت و باید از قبل اعلام می‌کرد که این کار را می‌خواهد انجام دهد تا برای افراد مشخص می‌شد و جانبازان تکلیف خود را می‌دانستند. نکته سوم اینست که این موضوع را در دولت ببرند و اگر قرار است مصوبه‌ای در دولت داشته باشد ببرند در دولت و از دولت مصوبه‌ای بگیرند تا دستگاه‌های دیگر اظهار بی‌اطلاعی یا عدم همراهی را نداشته باشند.
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر یک بخشی از جامعه ایثارگران سرگردان است اما فراکسیون ایثارگران مجلس در جایگاه خود پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و ان شاءالله که نتیجه‌ای هم داشته باشد./

 


منبع : خانه ملت