تاریخ : 1397,سه شنبه 22 آبان13:40
کد خبر : 62070 - سرویس خبری : اخبار

بیمه ایثارگران (۳)

بار بیمه تکمیلی بر دوش جانبازان افتاد!


بار بیمه تکمیلی بر دوش جانبازان افتاد!

ما مردان کهن سال امروز، نوجوانان و جوانان دهه شصتیم که پاسداری از انقلاب اسلامی را بر میز و مداد و معلم و مدرسه ترجیح دادیم.

سیدحرمت الله موسوی مقدم - سلامی به سترگی سعادت و به لطافت مهر و محبت تقدیم شما، رهبرعزیز و فرمانده دل های رئوف رزمندگان دوران دفاع مقدس
ما مردان کهن سال امروز، نوجوانان و جوانان دهه شصتیم که پاسداری از انقلاب اسلامی را بر میز و مداد و معلم و مدرسه ترجیح دادیم.
ما از نسل آن تبار پاکیم‌ که‌ در عنفوان جوانی، خور و خواب و خوشی خویش را فدای فرمان تو کردیم و با جان و جهان خود در مقابل متجاوزان ایستادگی کردیم.

ما آن جوانان سی سال پیشیم که پدران و مادران خویش را در زیر چادرهای سرد و نمناک به امان خدا گذاشتیم و سنگرنشینی را در جنوب و غرب کشور برگزیدیم و با سلاح سلامتی خود سد راه صدام تکریتی شدیم.
ما پیران امروز، همان جوانان دیروزیم که برای عبور از میادین مین و پوشیدن رخت شهادت از همدیگر سبقت می گرفتیم.
ما گوشه نشینان خلوت امروز، فرمانبرداران ولایتیم که با مدد خون، جهان را وادار به پذیرش شکست درمقابل اراده ملت ایران کردیم.
ما افتادگان امروز، همان ایستادگان دیروزیم که با صفیر گلوله از تمامیت ارضی ایران حراست کردیم.
 
ما تاریخ مصرف گذشتگان امروز، بسیجیان بی ترمز دیروزیم که هیبتمان هیمنه آمریکا را شکست و قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید.
کهنه پوشان امروز، سنگرنشینان خاموش دیروزیم‌ که‌ سنگ بر شکم بسته و دم برنیاوردیم.
ما عصابه دستان امروز، تفنگداران دیروز شماییم که امام خمینی ره ما را ستوده و به تاریخ سفارش کرده است.
ما اسیران جور امروز، آزادگان‌ دیروزیم که در اسارتگاه های دشمن بعثی عزم و اقتدار ایران و ایرانی را به اوج عظمت رساندیم.
ما ناتوانان امروز، همان برنایان دیروزیم که با دستکاری تاریخ تولد خود به جبهه جنگ اعزام می شدیم تا جمهوری اسلامی بماند.
ما محتاجان امروز، سربازان مخلص دیروزیم که کسب و کار و تلاش و تجارت خود را فدای ایران و امام و رهبر خویش کردیم.
ما قدخمیده های امروز، سرو سامان جبهه های نبرد حق علیه باطل دیروزیم که جوانیمان را تقدیم مرز و مملکت و ایمان و اعتقادخود نمودیم.

ما عائله مندان امروز، همان نونهالان دیروزیم که هفت سین سال را در ته سنگر و سیم و سلام وصلوات و سکوت وسایه به سر می کردیم تا مرزهای ایران دستخوش ولع مهاجمان نگردد.
ما خانه نشینان تهی دستان امروز، جبهه گردان وشب زنده داران دیروزیم که آرامش دشمنان را به تاراج تحور خود برده بودیم.
ما درماندگان و بینوایان امروز همان پیشکسوتان جهاد وشهادت دیروزیم که قراربود درپیچ وخم های زندگی گرفتار نشویم.
ما فراموش شدگان امروز، خبرسازان دفاع مقدس دیروزیم که با نارنجک دستی وچاشنی عمر، تانک دشمن را منفجر و افکارعمومی دنیا را متوجه ایثار ایرانیان می کردیم.

 ما به تعبیر بعضی مدیران اجرایی، خشکه درختان بی ثمر امروز، درختان مثمر دیروزیم که میوه جانمان مایه افتخار انقلاب گردید.
ما منفوران سرمایه داران و مدیران نجومی بگیر امروز، همان دلاورمردان دیروزیم که بازوانمان متبرک به بوسه بابرکت امام راحل و مراد و مرید وجودمان است.

ای امام و ای پیشوای عزیزمان: ما گم گشتگان دشت تزویر امروز همان خاکی پوشان ساده دل دیروزیم که جان برکف و سلاح در دست و برگ خطر برتن، جان و نان را ارزانی انقلاب اسلامی‌ کردیم. ای امام و ای فرمانده کل قوا ومرجع محبوبم.
ما خاک خوردگان کنام شیران درجای جای ایران، امروز نیز آماده ایم تا در رکابت رمق جان و تن مجروح و قلب ریشمان را به فرمان تو قربانی کنیم.
تو بیا و باز هم پیشوایی کن و با تذکر به دولتمردان و به خصوص متولیان بنیادشهید و امور ایثارگران نگذار فرزندان بسیجی ات بیش از این در چنبره مشکلات درمانی متذلل شوند و در گوشه بیمارستان ها اسیر دست فقر و نداری گردند.
بیا و با هیبت نبوی خود فرمان ابطال تصمیم اخیردولت مبنی بر قطع بیمه تکمیلی جانبازان شاغل و بازنشسته را صادر و با مکلف نمودن بنیاد شهید به پوشش مجدد بیمه تکمیلی جانبازان مورد بحث، بار دیگر سربازان کهن سال خود را قرین منت و رحمت قراربده.

خداوند به جنابعالی طول عمرباعزت عنایت فرمایند.
 جانبازاعصاب و روان ازاستان مرزی ایلام.۲۱آبان ماه ۹۷.


کد خبرنگار : 20