تاریخ : 1397,یکشنبه 27 آبان18:26
کد خبر : 62180 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

«مرگ بر آمریکا» یعنی...



«مرگ بر آمریکا» پرچم مبارزه و نماد مبارزه با استکبار و شیطان های مجسم است.

مرگ بر آمریکا استکبار ستیزی و صهیونیسم ستیزی و استعمار ستیزی و جهانخواری و امپریالیسم ستیزی و مبارزه با بسیاری از عوامل عقب ماندگی کشورها و ملت های دنیا و جنایت ها و کشت و کشتارها و نماد زر و زور و تزویر رو همه رو با خودش داره .

شما کافیه ترامپ رو که رو بازی می کنه، به عنوان یک فرد سفید آمریکایی که خلق و خو و تفکر اخلاق و منشش همونیه که همه از یک تربیت شده نظام خودمحور با خوی استکباریه آمریکا و غرب وحشی سراغ دارن ببینید و پی به ذات نظام سرمایه داری و امپریالیستی آمریکا که امام عزیز اون رو شیطان بزرگ نامید ببرید.

آمریکا سردمدار همه پلیدی ها در نظام بین الملله و رفتار دیگر کشورها و قدرت ها هم از اون تأثیر میگیره به قول نماینده فعلی ایران در سازمان ملل عامل پا نگرفتن دموکراسی و حقوق بشر در جوامع جهان سوم هم همین آمریکا و غربی ها هستند. نمونه اش اینکه دولت مردمی دکتر مصدق با کمک آمریکا و انگلیس به نفع شاه دیکتاتور ساقط میشه یا پاتریس لومومبا در آفریقا و آلنده در شیلی و ...

امروز هم در خاورمیانه از حاکمان دیکتاتور کشورهایی مثل عربستان و بحرین و ... حمایت میشه و درعوض نهایت تلاششون رو میکنن تا جمهوری اسلامی رو که مهمترین دغدغه رهبرش اینه که انتخابات و اعمال حاکمیت مردم حتی یک روز هم به تأخیر نیفته ساقط کنند.