تاریخ : 1397,دوشنبه 28 آبان17:00
کد خبر : 62195 - سرویس خبری : اخبار

بنیاد شهید دقیقاً کجاست و چه می کند؟!


بنیاد شهید دقیقاً کجاست و چه می کند؟!

درحالی که از دفن بزرگان و ذیحقانی نظیر علماء و مراجع عظام، پدران بزرگوار شهدا و خانواده های چند شهیدی و پدران سرداران بزرگ، جانبازان کمتر از ۷۰ درصد که به واسطه ی حتی عارضه جانبازی به درجه ی شهادت نائل آمده اند...

فاش نیوز -  شهدا کار ما از شرمندگی گذشته است؛ درحالی که از دفن بزرگان و ذیحقانی نظیر علماء و مراجع عظام، پدران بزرگوار شهدا و خانواده های چند شهیدی و پدران سرداران بزرگ، جانبازان کمتر از ۷۰ درصد که به واسطه ی حتی عارضه جانبازی به درجه ی شهادت نائل آمده اند، مسئولین جانبازی  که در ماموریت های خطیر جان به جان آفرین تسلیم کرده اند و ده ها بزرگان و حق داران ارزشمند که وصیت هم کرده اند در جوار شهدای گرانقدر به خاک سپرده شوند در سالیان متمادی در گلستان شهدا ممانعت شده است.
اما چه شده است که مرحوم نوربخش، رئیس سازمان تأمین اجتماعی که در سانحه تصادف رانندگی، بدون رعایت قوانین و مجوزهای لازم، با زور و قلدری و برخوردهای نسنجیده در این مکان مقدس دفن می شود که بعدا مسئولین ناچار شوند نبش قبر کرده و جنازه را به مکان دیگری انتقال دهند.
این بار هم کدخدا را قبلا دیده اند و اینچنین زشت عمل کردند. اما بدانید که صاحب و ناظر ده ما و گلستان شهدای ما خداوند تعالی و حضرت ولیعصر عج و سیدالشهداء (ع) است و دیر یا زود جواب در خور و قوی خواهند داد.‌‌‌..

شنیده شده گویا گروهی از خانواده های شهدا و ایثارگران معترض این کار بوده اند و مورد ضرب و شتم هم قرار گرفته اند. این کار با علایق باندی و جناحی صورت گرفته و این شهید سازی های قبیله ای را مرتکب شده اند.

راستی کسی خبر دارد بنیاد شهید دقیقا" کجاست و چه می کند؟!


 


کد خبرنگار : 19