تاریخ : 1397,سه شنبه 29 آبان16:21
کد خبر : 62214 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

لیاقت منصب هایتان را ندارید!



محسن بابائی- آیا مسئولان بنیاد شهید لیاقت دارند در این منصب ها بمانند؟ شما مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تو این وضعیت بدبختی که تو کشور حاکم شده آیا برنامه ریزی دارید.آیا اولویت ها مشخص شده اند. منظورم اولویت دولت نه الویت ایثارگران به نظر من اولویت شما باید اشتغال فرزندای شهدا و فرزندای جانبازان هفتاد درصد باشه که قوانینش هم در برنامه پنج ساله ششم آمده ،الان میدونین من فرزند شهید با چه بدبختی زندگی میکنم دقیقا افتادیم به گدایی!

 کلمه گدایی رو عمدا" به کار بردم تا بدونین عمق فاجعه چقدره. بعضی از فرزندای شهدا تونستن استخدام بشن ولی مابقی چی .من و امثال من فرزند شهید که هنوز بیکار بیکاریم، چه کنیم. به خاطر خدا من تحصیل کرده رو به کارورزی هم معرفی نمیکنن.

تعدادی از فرزندای شهدا بیکار الان متاهل و دارای فرزند مثل من هستن تو این وضعیت چجوری زندگی کنیم. تا کی التماس مادر بکنیم که مادر خرج منو بده! به خدا تو سن 36 سالگی و داشتن معلولیت پیش زن و بچه نمی تونیم سرمو نو بالا بگیریم.

لططططططفا فرعیات رو رها کنید و به اصل موضوع برسید. اینقدر قوانین را کش دار نکنید،که ماجرا برای شما پیچیده بشه.دوسال از اجرای قوانین ششم توسعه گذشته و شما هنوز در خم یک کوچه اید و فقط حرف میزنید و به فکر آن هستید که چگونه این قوانین را اجرا کنیم که دولت از ما راضی باشد.اگر روی زمین من خجالت زده خانوادم هستم مطمئن باشد که شما رو سیاه عالمید و پیش خدای متعال سرافکنده از اعمال خویش خواهید بود انشالله نفرین من و امثال من دامن تمام مسئولان نالایق را خواهد گرفت.حال از خود سوال بپرسید آیا مسئولان بنیاد شهید لیاقت دارند در این منصب ها بمانند؟

میر محسن بابائی فرزند شهید از استان اردبیل


کد خبرنگار : 20