تاریخ : 1397,سه شنبه 29 آبان16:31
کد خبر : 62215 - سرویس خبری : پرونده

بیمه ایثارگران (۷)

رایزنی نمایندگان ایثارگر مجلس برای حل معضل بیمه تکمیلی ایثارگران


رایزنی نمایندگان ایثارگر مجلس برای حل معضل بیمه تکمیلی ایثارگران

عضو هیئت رئیسه مجلس از رایزنی نمایندگان ایثارگر با سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات مالی بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

فاش نیوز - عضو هیئت رئیسه مجلس از رایزنی نمایندگان ایثارگر با سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات مالی بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از بخشنامه اخیر دولت در واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران به دستگاه های دولتی به رایزنی های فشرده نمایندگان ایثارگر با  محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا طی روزهای گذشته با هدف تامین اعتبارات مالی و حل معضل، من و آقای جعفرزاده نماینده رشت به سازمان برنامه و بودجه مراجعه کردیم و با آقای نمکی معاون آقای نوبخت دیدار و مذاکره کردیم. قرار شد یک تصمیم جامعی را کارشناسی کرده و اتخاذ کنند.

وی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش، صندوق بازنشستگی کشوری و بسیاری از اداراتی که کمبود اعتبار مالی دارند، توانایی پرداخت بیمه ایثارگران را ندارند.

امیرآبادی اضافه کرد: ما در خصوص این موضوع گفتیم که ربطی به ما ندارد، بنیاد می خواهد این اعتبارات را پرداخت کند یا دستگاه دیگری، بالاخره شما مکلف هستید، آن را تامین کنید.

اما متاسفانه آنها از ابتدای آبان تا کنون این کار را نکرده اند و این ظلم و اجحاف در حق ایثارگران است.

عضو هیئت رئیسه مجلس دهم یادآور شد: ایثارگران سالیان سال رفته و برای کشور جنگیده اند و از مرزهای میهن اسلامی دفاع کرده اند، آیا برخورد اینچنینی با آنها درست است؟

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: منابع مالی مورد نیاز باید از سوی دولت تامین شود.

وی با اشاره به نشست نمایندگان ایثارگر با رئیس مجلس شورای اسلامی ----- را جلسه علنی روز سه شنبه ۲۹ آبان متذکر شد:

در دیدار نمایندگان مجلس با آقای لاریجانی موضوع بیمه ایثارگران مطرح و ایشان تاکید داشتند که به هر صورت که شده این موضوع برطرف شود.

همچنین در جلسه ای که در سازمان برنامه و بودجه داشتیم و بنده و آقای جعفرزاده حضور داشتیم قرار شد که موضوع بیمه ایثارگران تأمین اعتبار شود. ما هم منتظر هستیم که دولت به قول و وعده خود عمل کند. شما هم به عنوان یک رسانه ایثارگر روی این موضوع کار کنید.

نماینده ایثارگر مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار فاش نیوز در خصوص پیش‌بینی اعتبارات مالی در لایحه بودجه برای بیمه ایثارگران تصریح کرد: چرا باید حتما امسال در بودجه این موضوع پیش بینی شود تا در آینده کلاه سر ایثارگران نرود.


کد خبرنگار : 23