تاریخ : 1397,چهارشنبه 30 آبان19:16
کد خبر : 62247 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

در ارتش فقط ترکش معنی داره!



صحرای- چرا می گویند جانبازان زیر ۲۵ درصد؟ برای اینکه در همه جای درحق ما اجحاف کردن چون که نمی توانیم دفاع کنیم. راه ها را به روی ما بسته اند. کسی به حرف های من و امثال من گوش نمیدن. در سازمان ایثارگران ارتش یک عده ای آنجا فقط برای حق و ناحق کردن شده. رئیس ایثارگران سرهنگ جعفری می خواهم در این ایمیل بگویم فقط کار مسئولین و اجحاف کردن دزدی و اختلاس مگر غیراز این حرف هایی است که جانبازی که موج گرفتگی و ناشنوایی دارد و خود کارشناسان ارتش تایید می کند؟

 ولی آقای رئیس ایثارگران! فقط اگر ترکش داری درصد می گیری. بقیه مشکلات هیچی! این قانون ایثارگران ارتش است و دنبال آن بنیاد شهید، این سازمان هم مثل همان است ولی درصد نصف میشه.

 من ۱۰ درصد از ارتش آوردم. بنیاد ۵ درصد زده. توی مملکت ایران و مسئولین دستگاه های دولتی پر از اینطور نیروهای فعال هستند. به این مسئولین درجه لیاقت میدن. مقامشان را بالا می برند! چون که دزد خوبی هست، درحق کسی کم نیاورده. به اسم انقلاب واسلام تمام می کنند!

آخر آنها به کسی تابه حال حرف راستی نزدن. مسئولین دستگاه هایی مثل ایثارگران، ارتش و بنیادشهید هم مثل ابوموسی اشعری و عمرعاص هستند همیشه درپی ظلم وستم به جانبازان و ایثارگران!
 


کد خبرنگار : 20