تاریخ : 1397,دوشنبه 05 آذر15:04
کد خبر : 62327 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

۲۰۰ هزار ایثارگر متولی درمان ندارند!


۲۰۰ هزار ایثارگر متولی درمان ندارند!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در لغو بیمه تکمیلی یک بی تدبیری اتفاق افتاده است و مسئولیت آن بر عهده کسانی است که این بی تدبیری را انجام داده اند.

 فاش نیوز- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در لغو بیمه تکمیلی یک بی تدبیری اتفاق افتاده است و مسئولیت آن بر عهده کسانی است که این بی تدبیری را انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه،برخوار در مجلس شورای اسلامی با اعلام ابراز نارضایتی جامعه ایثارگری از موضوع لغو بیمه تکمیلی متذکر شد: در این راستا طی روزهای اخیر در خصوص بیمه تکمیلی به مسئولان ذیربط تذکراتی داده شده است. همچنین طوماری که با امضای 512 نفر از ایثارگران به بنده ارسال شده بود در قالب یک تذکر به رییس جمهور منتقل کردم تا مصوبه هیئت دولت در مهر ماه را لغو کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته دنبال این هستیم که درهیئت تطبیق که مسئولیت آن به عهده آقای لاریجانی است در آنجا هم لغو مغایر قانون بودن مصوبه دولت را بگیریم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در حال حاضر این موضوع را دوستان دنبال می کنند و ما هم در مجلس شورای اسلامی تذکرات لازم را ارائه داده ایم، چرا که با این بی تدبیری حدود 200 هزار ایثارگر متولی درمان ندارند و دچار مشکل شده اند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: در این موضوع واقعا یک بی تدبیری اتفاق افتاده است اگر چه درمان شوخی بردار نیست و در همین مدت کوتاه ممکن است که برخی از عزیزان بخاطر اینکه توان مالی ندارند و تحت پوشش بیمه تکمیلی نیستند جانشان را از دست بدهند، در این صورت مسئولیتش با کسانی است که این بی تدبیری را انجام داده اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که قوانین خوبی در برنامه پنجساله تصویب شده ولی استدلال این است که دستگاه ها پولی ندارند متذکر شد: چنین چیزی نیست چرا که بالاخره وقتی یک قانون در مجلس تصویب می شود جنبه اجرایی به خود پیدا کند، حال ممکن است بخشی از آن چندین سال است که اجرایی نشده باشد ما در این مورد بحثی نداریم ولی در بخش درمان که تا الان بوده و اکنون استدلال این است که بی پول شده ایم چنین چیزی صحیح نیست. چرا که اگر بی پول بودیم بسیاری ار اسراف هایی که صورت گرفته اتفاق نمی افتاد.


کد خبرنگار : 18