تاریخ : 1397,سه شنبه 13 آذر14:00
کد خبر : 62454 - سرویس خبری : اخبار

احداث آسایشگاه بانوان جانباز نخاعی آغاز شد


احداث آسایشگاه بانوان جانباز نخاعی آغاز شد

عملیات احداث اولین مجتمع خدمات توانبخشی ویژه بانوان جانباز نخاعی در محل مرکز جامع توانبخشی بقیةالله تهران آغاز شد.

فاش نیوز - عملیات احداث اولین مجتمع خدمات توانبخشی ویژه بانوان جانباز نخاعی در محل مرکز جامع توانبخشی بقیةالله تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از یک منبع آگاه، در اقدامی هرچند دیر ولی قابل تقدیر، از آغازین روز هفته جاری کلنگ احداث مجتمع خدمات توانبخشی ویژه جانبازان نخاعی در ضلع شمال غربی آسایشگاه بقیه الله بر زمین زده شده و با خاک برداری و گود برداری، وارد مرحله اجرایی گردیده است.

از مشخصات فنی و متراژ این آسایشگاه اطلاعات دقیقی در دست نیست و فاش نیوز در تلاش است تا با کسب اطلاع از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و موسسه فرهنگی، توانبخشی و ورزشی ایثار صحت موضوع را جویا شده و خوانندگان را به ویژه بانوان جانباز نخاعی را در جریان جزئیات قرار دهد.

شایان ذکر است در سطح کشور، تعداد 32 بانوی جانباز نخاعی هستند که به خاطر وضعیت خاص آنها، ضرورت وجود یک آسایشگاه ویژه برای این عزیزان بشدت احساس می شد، ضمن اینکه انجمن جانبازان نخاعی نیز بارها در دیدار های خصوصی و عمومی با مسئولین و مکاتبات بسیار، لزوم احداث چنین مجتمع خدمات توانبخشی را مورد تاکید قرار داده بود که گویا مسئولین امر بالاخره به این نتیچه رسیده اند که نسبت به احداث آسایشگاه ویژه بانوان جانباز نخاعی اقدام نمایند.

باتوجه به وضعیت خاص و ویژه این دسته از جانبازان، امید می رود مسئولین بنیاد و موسسه ایثار تسریع در احداث و بهره برداری از آسایشگاه یا مرکز توانبخشی بانوان جانباز را در اولویت قرار دهند.


کد خبرنگار : 21