تاریخ : 1397,پنجشنبه 15 آذر12:26
کد خبر : 62468 - سرویس خبری : اخبار

جانباز نخاعی مازندرانی به کاروان شهیدان ملحق شد


جانباز نخاعی مازندرانی به کاروان شهیدان ملحق شد

جانباز شهید «محمدرضا اسکندری» عضو لشکر ۱۶ زرهی قزوین بود و ابتدا به روستای «دمیو» در مریوان، محور دزلی به عنوان مسئول حفظ و حراست روستا رفت و در همان سال در حمله عراقی ها بر اثر انفجار خمپاره دچار ضایعه نخاعی شد.

فاش نیوز - جانباز شهید «محمدرضا اسکندری» عضو لشکر ۱۶ زرهی قزوین بود و ابتدا به روستای «دمیو» در مریوان، محور دزلی به عنوان مسئول حفظ و حراست روستا رفت و در همان سال در حمله عراقی ها بر اثر انفجار خمپاره دچار ضایعه نخاعی شد.

به گزارش خبرنگار ما، جانباز70% و قطع نخاع محمدرضا اسکندری از شهرستان بابل پس از سال ها درد و رنج ناشی از جراحت در دفاع مقدس و طی یک دوره بیماری، بالاخره به آرزویش رسید و به خیل شهدا پیوست.

مراسم وداع با پیکر مطهر این جانبازِ شهید، عصر روز چهارشنبه 14 آذر، بعد از نماز مغرب و عشا در محل آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل و مراسم تشییع این شهید عزیز روز پنجشنبه 15 آذرماه، از ساعت 8:30 صبح از بیمارستان «شهید یحیی نژاد» بابل تا میدان هلال احمر انجام می شود و سپس به زادگاهش روستای سفیدطور منتقل و تدفین خواهد شد.

 

شهید محمدرضا اسکندری سال 1348 در روستای «صلحدارکلا»ی بندپی غربی بابل به دنیا آمد و در سال 1365 درحالی که 17 سال بیشتر نداشت، داوطلبانه وارد جنگ تحمیلی شد.

او عضو لشکر ۱۶ زرهی قزوین بود و ابتدا به روستای «دمیو» در مریوان، محور دزلی به عنوان مسئول حفظ و حراست روستا رفت و در همان سال در حمله عراقی ها بر اثر انفجار خمپاره دچار ضایعه نخاعی شد.


کد خبرنگار : 17