تاریخ : 1397,چهارشنبه 14 آذر15:54
کد خبر : 62475 - سرویس خبری : استان ها

برگزیده‌های ادبیات و تجسمی جشنواره شاهد و ایثارگر



برگزیده‌های ادبیات و تجسمی جشنواره شاهد و ایثارگر معرفی می‌شوند

 

 

 

 

سید مرتضی حسینی

 

دبیر جشنواره هنرهای ادبی و تجسمی شاهد و ایثارگر گفت: اختتامیه بخش‌های تجسمی و ادبی جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر روز چهارشنبه (۱۴ آذر ماه) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و بخش‌های هنرهای نمایشی و سرود نیز دی ماه برگزار می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، سید مرتضی حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: هیات داوران جشنواره هنرهای ادبی و تجسمی شاهد و ایثارگر در دو بخش تجسمی و شعر و ادبیات کار قضاوت آثار در جشنواره ملی شاهد و ایثارگر را آغاز کرده‌اند و افراد برتر روز چهارشنبه، ۱۴ آذر در اختتامیه این جشنواره تقدیر خواهند شد.

 

وی افزود: هیات داوران جشنواره هنرهای ادبی و تجسمی شاهد و ایثارگر که شامل اساتید هنرهای تجسمی و ادبیات کشور هستند نفرات برتر این جشنواره را معرفی می‌کنند و محمد کاظم حسنوند، غلامرضا قلی پور و اردوان منظم داوری بخش تجسمی رشته نقاشی را عهده‌ دارند.

 

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: داوری بخش شعر جشنواره نیز بر عهده داریوش ذوالفقاری، مصطفی محدثی خراسانی و رضا اسماعیلی است و داوری بخش داستان هم به عهده علیرضا مدنی، محمدعلی قربانی و حبیب یوسف زاده است. اختتامیه بخش‌های تجسمی و ادبی جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر روز چهارشنبه ۱۴ آذر در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و بخش‌های هنرهای نمایشی و سرود نیز دی ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام