تاریخ : 1397,چهارشنبه 14 آذر15:56
کد خبر : 62476 - سرویس خبری : اخبار

بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار



افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار نیازهای توانبخشی ایثارگران را برطرف می کند
 
شهیدخبر: مدیرکل بنیاد مرکزی تاکید کرد: افتتاح و راه اندازی موسسه ایثار نه تنها می تواند نیازهای ورزشی و توانبخشی جانبازان معظم را برطرف کند بلکه کمک شایانی در بالا بردن سرانه ورزشی منطقه تحت پوشش را خواهد داشت.
  

به گزارش« شهید نیوز » به نقل از «ایثار»، مرتضی انصاری فر به همراه معاون توسعه بنیاد ظهر امروز سه شنبه 13 آذر ماه 97 از پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار مرکزی بازدید کرد و روند اجرای عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان مرکزی را مطلوب ارزیابی و بر افتتاح سریع آن تأکید کرد و گفت: مجتمع ایثار می‌تواند خدمات مؤثری را به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه دهد و به همین دلیل باید موانع و مشکلات جذب اعتبار آن برطرف و در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.
انصاری فر گفت: باید در اتمام پروژه ایثار در جهت ارج نهادن به مقام و جایگاه والای شهدا و خانواده های ایثارگران جدیت داشت. مجتمع ایثار فضای خوبی دارد و در استان مرکزی بی‌نظیر است و می‌تواند خدمات خوبی را به ایثارگران و آحاد مردم ارایه دهد.
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: موسسه ایثار سعی در بهبود وضعیت روحی ایثارگران و به روزآوری امکانات و تجهیزات مراکز خود و تطابق آنها با استاندارهای معین شده دارد به طوری که امسال تلاش مضاعف خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم سطح خدمات خود را ارتقا داده و در این زمینه مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی تاکید کرد: افتتاح و راه اندازی موسسه ایثار نه تنها می تواند نیازهای ورزشی و توانبخشی جانبازان معظم را برطرف کند بلکه کمک شایانی در بالا بردن سرانه ورزشی منطقه تحت پوشش را خواهد داشت.
در ادامه معاون توسعه بنیاد مرکزی تصریح کرد: دنبال درآمدزایی نیستیم و هدف اصلی که خدمت رسانی به ایثارگران است را با جدیت دنبال و هر کاری در این راستا بتوانیم انجام می دهیم.
قربانعلی جدیدی یکی از مهمترین اهداف این مجتمع را افزایش رضایتمندی جامعه شاهد و ایثارگری دانست و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری کامل از این مجتمع گام مهمی در جهت تامین نیازهای جانبازان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان برداشته خواهد شد.