تاریخ : 1397,شنبه 17 آذر16:16
کد خبر : 62506 - سرویس خبری : اخبار

جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست


جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

«بهزاد کتیرایی» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس و رئیس سابق فدراسیون کاراته دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - بهزاد کتیرایی جانباز 70 درصد  جنگ تحمیلی پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت عصر روز پنجشنبه 15  آذرماه در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) دار فانی را وداع گفت و به شهدا پیوست.

این شهید گرانقدر خدمت در سمت های مختلف از جمله مدیرکل تربیت بدنی سازمان صدا و سیما، رئیس فدراسیون کاراته، رئیس فدراسیون ووشو و مدیر کل حراست سازمان تربیت بدنی را در کارنامه خود داشت.

پیکر این شهید گرانقدر صبح روز امروز شنبه ۱۷ آذر با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان بنیاد شهید تهران و اقشار مختلف مردم تشییع خواهد شد.

گفتنی است این جانباز شهید از اسفند سال گذشته به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کرد که به خاطر دردی که در ناحیه دست و ضایعاتی که در ناحیه کمر داشتند و همچنین به خاطر ترکش‌هایی که در دست او وجود داشت، ابتدا تصور شد این مشکل به خاطر همین مساله است اما با بررسی‌های صورت‌گرفته و با داروهایی که به وی تزریق شد، معلوم شد که این دردها به علت داروهایی است که برای ضایعات جنگی و همچنین پیوند کلیه استفاده کرده و به سرطان غدد لنفاوی دچار شده است.

کتیرایی در طی این مدت به پنج مرحله شیمی‌درمانی جواب داد اما مرحله ششم را به خاطر ضعف جسمانی نتوانست به شیمی‌درمانی ادامه دهد و دچار مشکل قلبی و تنفسی شد. او در نهایت، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

فاش نیوز این ضایعه را به بازماندگان آن مرحوم و همچنین خانواده ورزش ایران تسلیت می گوید.