تاریخ : 1397,پنجشنبه 29 آذر15:38
کد خبر : 62728 - سرویس خبری : اخبار

اعلام فراخوان سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار



اعلام فراخوان سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار از اعلام فراخوان دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر برای شرکت در سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.

اعلام فراخوان سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محمدعلی فقیه، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار از اعلام فراخوان دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر برای شرکت در سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد. محمدعلی فقیه با اعلام این خبر اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف ارزیابی نتایج و ثمرات طرح شاهد و نیز افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش بنیاد در ادامه گفت: فراخوان ثبت‌نام و اخذ مدارک و مستندات از واجدین شرایط آغاز شده است و تا پانزدهم دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه و برای ارائه مدارک و مستندات موفقیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و هنری دوران تحصیل خود از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و مدارس محل تحصیل خود اقدام کنند.

دبیر سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با بیان اینکه سومین جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد افزود: پس از اتمام مهلت فراخوان در پانزدهم دی‌ماه، کمیته‌های علمی در سطح استان‌ها تشکیل و نسبت به ارزیابی و معرفی منتخبین برای ارزیابی در مرحله کشوری اقدام خواهند کرد.

وی در پایان گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری در دهه اول اسفندماه و در آستانه روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود و از برترین‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.


کد خبرنگار : 20