تاریخ : 1397,شنبه 01 دي19:24
کد خبر : 62760 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

تأسف نماینده مجلس از سرگردانی ایثارگران


تأسف نماینده مجلس از سرگردانی ایثارگران

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح مصوبات اشتباه دولت در مورد بیمه ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده تأکید کرد.

فاش نیوز -  نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح مصوبات اشتباه دولت در مورد بیمه ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده ایثارگر مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرگردانی چند ماه اخیر ایثارگران برای استفاده از بیمه مکمل خاطر نشان کرد: واقعیت این است که اکنون ایثارگران عزیز در بحث بیمه تکمیلی با چالش جدی مواجه شده اند و ما باید هر چه سریع تر این مسیر را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مسائل اخیر پیش آمده در خصوص بیمه تکمیلی برای ایثارگران باعث شده است که همانند حجاج آنها بین صفا و مروه سیر کنند. چرا که بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص می گوید موضوع به ما ربطی ندارد و سازمان ها و دستگاه های دولتی نیز می گویند به ما بودجه ای داده نشده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سرگردان کردن جامعه ایثارگری در وادی بیمه تکمیلی از سوی دولت و بنیاد شهید اظهار داشت: این طور نمی شود امور جامعه ایثارگری را تمشیت کرد. اصلا بر چه اساس و مبنایی دولت و بنیاد در وسط سال این تصمیم عجیب و غریب را گرفته اند. واقعا یک اتفاق عجیب و غریبی در این زمینه رخ داده است؛ در حالی که خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان ولی نعمت ما هستند و اینها رفتند تا ما الان باشیم.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار امیدواری کرد که مشکلات پیش آمده در زمینه بیمه مکمل برای ایثارگران در چند ماه مانده به پایان سال به همت نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی برطرف شود و دولت به صورت شفاف تعیین تکلیف کند تا جانباز و ایثارگر در وادی سرگردانی بسر نبرند.

پایان


کد خبرنگار : 18