تاریخ : 1397,دوشنبه 03 دي14:27
کد خبر : 62806 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده استان گیلان:

تعیین چارچوب مشخص برای بیمه مکمل ایثارگران وظیفه دولت است


تعیین چارچوب مشخص برای بیمه مکمل ایثارگران وظیفه دولت است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین یک چارچوب مشخص برای اجرایی شدن بیمه مکمل ایثارگران از سوی دولت شد.

فاش نیوز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین یک چارچوب مشخص برای اجرایی شدن بیمه مکمل ایثارگران از سوی دولت شد.

سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوانین حمایت از ایثارگران چند دوره است که نوشته و برای اجرا آماده شده است، اگر در حال حاضر مشکلاتی در این مورد وجود دارد باید دولت با اتکا به آنها در صدد رفع کمبودهای جامعه ایثارگری اقدام کند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان اضافه کرد: در مورد بیمه تکمیلی ایثارگران نیز موضوع به همین نحو است و دولت که شامل دستگاه های اجرایی مختلفی است باید با کمک نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی چارچوب مشخصی برای اجرایی شدن آن تعیین کند.

سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر من دولت در این بخش باید به طور جدی ورود کند و معضل بیمه تکمیلی ایثارگران عزیز را به  سر انجام برساند.

نماینده ادوار مجلس دهم  در خصوص وضعیت ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده متذکر شد: در این مورد ردیف هایی برای ایثارگران عزیز لحاظ شده است و قطعا در زمان مناسبی تلاش خواهیم کرد که حمایت لازم را در لایحه بودجه سال 98 انجام دهیم. اگر هم از سوی دولت منابعی برای این کار در نظر گرفته نشده باشد، با جابجایی منابع مالی می توان اعتبارات مورد نیاز را برای مطالبات جامعه ایثارگری در سال آینده تامین

کرد.

پایان


کد خبرنگار : 18