تاریخ : 1397,چهارشنبه 05 دي12:29
کد خبر : 62819 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

کمیسیونی که چشم بسته رای می دهد!



فرزند شهید- من فرزندشهید هستم و مطالب ارسالی مشکلات جانبازان و خانواده شهدا را خواندم.
صحبتی با حاج آقا شهیدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران دارم
حاج آقا شهیدی
شما دارید می بیند که کمیسیون پزشکی بنیاد شهید چشم بسته به پرونده های ارسالی به این کمیسیون رای می دهد. از فرزند شهیدی که می گوید 9 سال است محجوریتش به تایید دادسرای امور سرپرستی و محجورین رسیده است تا بهرام که از غرب پیام می دهد که فرزند محجور دارد. تا جانبازهایی که کاملا محرض است جانبازیشان تا......
حاج آقا شهیدی! شما خود رئیس بنیاد شهید هستید و مشکلات ایثارگران را می دانید چرا نظارتی به کمیسیون پزشکی این بنیاد نمی کنید؟ چرا این کمیسیون چشم بسته رای می دهد؟

 چرا محجوری که محجوریتش به تایید دادسرای سرپرستی و امور محجورین تهران رسیده است و 9 سال است که سرگردان است. چرا جانبازانی که مشکلات اساسی دارند و خانواده های شهدایی که مشکلات دارند را درک نمی کنید؟
حاج آقا شهیدی! چرا باید شاهد آن باشیم که مشکلات همچنان وجود دارد؟
 
و من خود که فرزند شهید هستم باید درگیر مشکلات باشم یا جانبازی که برای دفاع از ناموس وطن به جپهه رفت و به مقام جانبازی نایل شد و یا فرزند شهیدی که پدرش به جپهه رفت به شهادت رسید که وطن عزیز مان ایران به دست دشمنان نیفتد .

چرا شاهد هستیم که مشکلات جانبازان عزیز که تک تک آنها همرزمان پدر شهید هستد و یا خانواده های شهدایی که همچنان فرزندانشان بیکار هستند
چرا توجهی به آنان نمی شود؟
ارادتمند شما فرزند شهید

پایگاه خبری فاش نیوز این مطلب را دید قرار دهید


کد خبرنگار : 20