تاریخ : 1397,شنبه 15 دي11:54
کد خبر : 62992 - سرویس خبری : کاریابی

این گدایی نیست!



خداداد سید روحی - احتراماً معروض می دارد اینجانب برابر صورت سانحه موجود بر اثر اصابت ترکش به مچ و کف پای چپ و احراز آن، جانباز 20% شناخته شدم که با پوشیدن کفش طبی، تا حدودی نقیصهِ کوتاهیِ پا و بی تحرکی مچ پا رفع شده است.

سال 85 به علت عفونت ریه دربیمارستان بقیه الله بستری شدم، بعد از پیگیری های فراوان و آزمایشات اسپیرومتری و ام آر آی و سی تی اسکن مشخص شد به خاطر عوامل شیمیایی که در کربلای 5 در شلمچه در معرض آن قرار داشته ام بر من تاثیر گذار بوده و شیمیایی هم شده ام. صورت سانحه تهیه شد و پس از تایید پزشکان معتمد بنیاد، دکتر قانعی و تنی چند از دیگر پزشکان و همچنین کمیسیون عالی پزشکی سپاه و بیمارستان بقیه الله، میزان از کار افتادگی مشخص گردید و در کمیسیون احراز نیز آن را تایید نمودند.

ولی متاسفانه تاکنون از سوی بنیاد مورد تایید قرار نگرفته و بالطبع درصد جانبازی هم مشخص نشده است.

 اکنون با 53 سال سن، مدت هفت سال است که بیکارم و با مشکلات عدیده ای مواجه می باشم و از نظر معیشتی وضع اسفباری دارم! نه چیزی دریافت کرده‌ام و نه چیزی خواسته ام، اما الان واقعا" درمانده ام.

گدایی نمی کنم، ولی درخواست رسیدگی دارم. در این روزهای زندگی نگذارید نزد زن و بچه هایم شرمنده شوم.

به فرمایش امام راحل که فرمودند: "نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت درپیچ و خم زندگی خود روزمره خود به فراموشی سپرده شوند" لطفا کمکم کنید و نگذارید این سید، جانباز و اولاد پیامبر درمانده بماند.

خدا و پیامبر خدا از شما راضی باشد. ان شاءالله (کد ملی 0030789095) با تشکر و قدردانی و سپاسگزاری فراوان


کد خبرنگار : 20