تاریخ : 1397,شنبه 15 دي13:40
کد خبر : 63008 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

یک درصد هم سهم من نیست؟!



  حمید -  عملیات کربلای 5 و کربلای 8 در منطقه شلمچه در تیپ 24 پدافند شیمیایی امام سجاد(ع) حضور داشتم و به همراه برادر محترم حاجی زاده در خرمشهر حضور داشتم و شیمیایی شدم یادم نمی رود که پشه ها روی چاله های بمب های شیمیایی می چرخیدند ولی تمام کارکنان سازمان آب (که وظیفه آب رساندن به جبهه را داشتند در شب و هنگام خواب به شهادت رسیده بودند) تمام سنگرها پر از افرادی بود که در خواب به شهادت رسیده بودند.

بسیجی های زیادی در آن شب به دلیل حمله شیمیایی دشمن به با خودروها اعزام می شدند تا جای نیروهای آسیب دیده از حمله شیمیایی را بگیرند آن هم بدون ماسک و امکانات ضدشیمیایی خوب بسیاری از آنها هم اکنون شیمیایی هستند و به دلیل نداشتن برگه ...درمانگاه نمی توانند از مزایای درمان و غیره بهره مند شوند. من هم با فردی پاسدار وظیفه چیذری به درمانگاه لشکری که متعلق به لشکر مربوط به قم مراجعه کردم سوله بزرگ با تمام عظمتش پر از مجروح بود و یک کیلومتر هم صف بود. همراهم به من گفت برویم خیلی شلوغ است. برگشتیم و دیدم آبریزش بینی دارم و کمی سرفه و چشمانم هم آفتاب تند جنوب را انگار عینک آفتابی زده ام و از پشت فیلتر می بینیم.

خلاصه بعد از چند روز با همان لباسهای آلوده به خانه بازگشتم و هنگام دوش گرفتن متوجه شدم تمام لباسهایم بدلیل مواد شیمیایی مثل آبکش سوراخ سوراخ شده مادرم گفت برو دکتر ، گفتم برو خدا را شکر که سرپا هستم. سال ها اذیت شدم بدون اینکه از درمان برخوردار باشم هم اکنون هم در شروع خواب هرشب گلویم بشدت خشک می شود و حالت قلقلک به گلویم دست می دهد و خواب هم برایم کوفت می شود؛ اما چندین بار مراجعه کردم درصد بگیرم و با جواب منفی دکترها مواجه شدم.

می خوام ببنم اگر تا امروز دوست نداشتیم بگیریم و حالا دوست داریم بگیریم چرا مانع می شوند؟ براحتی دکترهای متخصص ما را رد می کنند بچه هایی که نمی دانند شیمیایی یعنی چه؟ فقط برای بچه دار شدنم به پول امروز طی 20 سال 1/5(یک و نیم میلیارد) تومان هزینه کرده ام. خوش به حال آن دکترها و خوش به حال این سیستم که براحتی بارها از خود سلب مسئولیت کرده است. حالا آیا سهم من 1% هم نیست؟ دوست نداشتیم تا حالا درصد بگیریم ولی حالا که می خواهیم بگیریم چرا با مانع تراشی روبرو می شوم.