تاریخ : 1397,سه شنبه 18 دي18:50
کد خبر : 63067 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

پزشکیان:

مجلس باید مشکلات ایثارگران را کاهش دهد


مجلس باید مشکلات ایثارگران را کاهش دهد

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران حمایت و بر تصویب قوانین حمایتی ایثارگری تاکید کرد.

فاش نیوز - نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران حمایت و بر تصویب قوانین حمایتی ایثارگری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی در گفت و گوی اختصاصی با فاش نیوز با اشاره به رای قاطع نمایندگان به دو فوریت طرح بیمه تکمیلی در صحن مجلس خاطر نشان کرد: رای بالای نمایندگان به این طرح بدیهی و قابل پیش بینی بود و حتی یک نفر هم با آن مخالف نبود. متاسفانه یک اشتباهی که قبلا" صورت گرفته بود، این بود که حالا نمی دانم با چه تحلیلی گفته بودند جانبازان و ایثارگران اگر خواستندد از بیمه تکمیلی استفاده کنند از همان ادارات خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر برای این موضوع هم منابعی نگذاشته بودند و چون متوجه این موضوع نبودند، ایثارگران را با مشکلات زیادی مواجه کردند، در نتیجه با طرح جدید که با اکثریت آرا در مجلس به تصویب رسید، نمایندگان به واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران به بنیاد شهید رای قاطع دادند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان نباید کاری بکنند که خدای ناکرده مشکلی برای جانبازان و ایثارگران ایجاد شود. در واقع ما باید کاری بکنیم که تا جایی که ممکن است برای این قشر تاثیرگذار مشکلی در آینده بوجود نیاید.

پزشکیان با اشاره به طرح اصلاح بیمه تکمیلی در صحن علنی متذکر شد: ایثارگران عزیز نگران نباشند، طرح بیمه مکمل در مجلس شورای اسلامی تایید خواهد شد.


کد خبرنگار : 17