تاریخ : 1397,شنبه 22 دي13:38
کد خبر : 63100 - سرویس خبری : اخبار

جانباز ۵۰درصد فومنی به یاران شهیدش پیوست



حبیب بربری جانباز ۵۰ درصد فومنی در استان گیلان به همرزمان شهیدش پیوست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فومن گفت: این جانباز سرافراز در سال ۶۶ در عملیات نصر ۴ در منطقه ماووت عراق به درجه جانبازی نایل آمد.

بهروز محمدی افزود: حبیب بربری دیروز پس از ۳۱ سال تحمل مشقت دوران جانبازی به لقاء الله پیوست.

وی گفت: پیکر این شهید والامقام پس از تشییع در گلزار شهدای روستای شکالگوراب بالای فومن در جوار شهدا به خاک سپرده شد.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در پیامی درگذشت همکار گرامی و جانباز معظم ۵۰ درصد، حبیب بربری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی همه عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری ها و ایثارگری های بزرگ مردانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر(ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تفسیرگر واقعی واژه ایثار شده اند.

حبیب بربری عزیز مصداق مومنی بود که بر عهد خود وفادار ماند و سالها رنج جانبازی را به جان خرید.

سرافرازی آن بزرگ مردی که سالیان سال مشقت های به یادگار مانده از جبهه و جنگ را با جان و دل پذیرفت و عاشقانه و بی ریا برای پیشبرد اهداف نظام همت و تلاش نمود و امروز با عروج ملکوتی خود و کسب فیض درجه رفیع ایثار، نوای عشق و بندگی را زمزمه ای دیگر نمود.

بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خودگذشتگی های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

عروج آسمانی این پرنده سبکبال را خدمت مردم شهیدپرور استان گیلان و خانواده و بازماندگان آن عزیز تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدواریم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیا و شهیدان و صالحان والامقام میهمانشان گرداند. ان شاءالله