تاریخ : 1397,شنبه 22 دي15:38
کد خبر : 63124 - سرویس خبری : اخبار

تجلیل از ۴۷ خانواده شهید دانش‌آموز در۴۰ سالگی انقلاب



مدیر آموزش‌وپرورش قرچک:

تجلیل از 47 خانواده شهید دانش‌آموز در چهل‌سالگی انقلاب/تکریم از خانواده شهدا در چله انقلاب به نحو احسن انجام شود

تجلیل از 47 خانواده شهید دانش‌آموز در چهل‌سالگی انقلاب/تکریم از خانواده شهدا در چله انقلاب به نحو احسن انجام شود

خبرگزاری آریا-مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک گفت: در جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی تکریم از خانواده شهدا به نحو احسن انجام شود.
 به گزارش  خبرگزاری آریا از قرچک، مهدی نیکبخت مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک به همراه کارشناس مسئول شاهد و ایثارگر، مدیر روابط عمومی و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی از خانواده معظم شهید والامقام محمدناصر رحیمی شهید دانش‌آموز و هنرمند دیدار و گفتگو کرد.
وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در ستاد برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب انجام‌شده است از 47 خانواده شهید دانش‌آموز تجلیل خواهد شد.
 نیکبخت در این خصوص افزود: جشن 40 سالگی انقلاب بلوغ سیاسی نظام و تفکرات  نظام است که به برکت خون شهیدان به اقتدار رسیده است .
این مسؤول در این دیدار گفت: صبر خانواده معظم شهدا که عزیزان خود را تقدیم نظام کردن به‌اندازه کوه ارزش دارد.
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک بیان داشت: طعم خوش این جشن‌ها را باید با خانواده شهدا تقسیم کنیم و حضور پدران و مادران شهدا در جشن چهل‌سالگی انقلاب باید چشمگیر باشد چراکه فضیلت خانواده‌های شهدا ازلحاظ عظمت پشت سر شهدا است.
 نیکبخت در ادامه با توجه به ازخودگذشتگی شهدا و خانواده شهدا اظهار داشت: این خانواده‌ها عزیزان خود را برای اعتلا و اقتدار نظام  جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب کرده‌اند.
وی در پایان گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای خانواده معظم شهدا چشم‌وچراغ نظام و انقلاب هستند تکریم از این خانواده‌ها سعادت است و قدر این دیدارها از خانواده شهدا بدانید و مغتنم بشمارید.