تاریخ : 1397,شنبه 22 دي18:51
کد خبر : 63131 - سرویس خبری : اخبار

پیام تبریک رئیس فراکسیون ایثارگران به مناسبت روز پرستار


پیام تبریک رئیس فراکسیون ایثارگران به مناسبت روز پرستار

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس با صدور پیامی میلاد حضرت زینب ( سلام الله علیها) و روز پرستار را به جامعه پرستاری و خانواده بزرگ ایثارگران کشور تبریک گفت.

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس با صدور پیامی میلاد حضرت زینب( سلام الله علیها) و روز پرستار را به جامعه پرستاری و خانواده بزرگ ایثارگران کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین «حسن نوروزی»، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به جامعه پرستاری و خانواده بزرگ ایثارگران کشور، خاطرنشان کرد: روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار حریم ولایت و ارزش های مقدس عاشورایی، حضرت زینب کبری (س) بر همه پرستاران گرامی و پرتلاش، مبارک باد.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در پیام تبریک خود متذکر شده است: بدون شک تلاش و تعهد همه جانبه پرستاران گرامی در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان، اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و دعای خیر التیام یافتگان بدرقه دست های پرتوان شماست. تلاشتان را پاس می‌داریم و آرزومند صحت و سلامتیتان در پناه حضرت احدیت هستیم.


کد خبرنگار : 23