تاریخ : 1397,یکشنبه 23 دي17:58
کد خبر : 63151 - سرویس خبری : اخبار

پاسکاری بیمه تکمیلی درست نیست!


پاسکاری بیمه تکمیلی درست نیست!

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس، بیمه مکمل را دغدغه همیشگی جامعه ایثارگری دانست که با مصوبه جدید نمایندگان ملت در بودجه های سنواتی برطرف خواهد شد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس، بیمه مکمل را دغدغه همیشگی جامعه ایثارگری دانست که با مصوبه جدید نمایندگان ملت در بودجه های سنواتی برطرف خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، شمس الله شریعت نژاد نماینده ایثارگر مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای نماینده برای واگذاری بیمه مکمل به بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد:موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران دغدغه ای است که متاسفانه  سال هاست جامعه ایثارگری با آن گریبانگیر است و هر چه درصد مجروحیت بیشتر باشد این موضوع پیش از پیش بیشتر احساس می شود.

 نماینده ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه قبلی دولت و سرگردانی جانبازان و ایثارگران در موضوع بیمه تکمیلی یادآور شد: بر اساس مصوبه قبلی نمایندگان مجلس و بخشنامه مهرماه سال جاری ایثارگران برای استفاده از بیمه تکمیلی به این دستگاه و آن دستگاه پاسکاری شدند و این موضوع باعث نارضایتی این عزیزان گردید.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی ادامه داد: در برخی از موارد در سال جاری هم اعتبارات مورد نیاز بهداشت و درمان ایثارگران به دستگاه ها اختصاص داده شد و عزیزان جانباز و ایثارگر شاغل در مجموعه خود با مشکلات بسیار جدی مواجه شدند.

عضو مجمع نمایندگان استان مارندران در مجلس دهم خاطرنشان کرد: با پیشنهادی که در صحن مجلس در هفته گذشته در خصوص بیمه تکمیلی ارائه شده، امیدواریم با حمایت و رویکردی که دولت هم به این موضوع دارد، اهتمام جدی از سوی دولتمردان نسبت به ایثارگران در سال آینده وجود داشته باشد و اعتبارات مورد نیاز جامعه ایثارگری به طور شفاف تخصیص یابد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدوارم با تلاش های به عمل آمده از سوی نمایندگان شاهد برطرف شدن دغدغه های بهداشت، درمان و معیشتی ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده باشیم.

شریعت نژاد در خصوص لحاظ شدن بیمه تکمیلی و اعتبارات مالی آن تاکید کرد: بیمه تکمیلی و اعتبارات مورد نیاز آن هر سال بایستی در بودجه سنواتی لحاظ شود تا ابهامی در این مورد در آینده وجود نداشته باشد.


کد خبرنگار : 17