تاریخ : 1397,چهارشنبه 26 دي16:56
کد خبر : 63206 - سرویس خبری : اخبار

تجلیل همسران شهدای مدافع حرم از همسر یک جانباز



همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار همسر شهیدان داریوش درستی, حسین رضایی, قدیر سرلک, نوید صفری و محمد حسین مرادی از شهدای مدافع حرم در اقدامی به دیدار همسر جانباز مدافع حرم رضا سلمانی رفته و از مجاهدت ها و جان‌فشانی‌های او در این مسیر پر افتخار تجلیل کردند.

زهرا امامی همسر شهید مدافع حرم «محمد حسین مرادی» و مدیر عامل موسسه فرهنگی رباب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از برگزاری مراسم تقدیر از همسران جانبازان مدافع حرم خبر داده و گفته بود: طرح تقدیر از زحمات و فداکاری های همسران جانبازان مدافع حرم به مناسب میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار توسط همسران شهدای مدافع حرم سال گذشته در 4 استان کشور انجام شد.

او در ادامه سخنانش گفته بود که در این طرح تعدادی از همسران شهدای مدافع حرم به نمایندگی از همسران شهدای مدافع حرم و مؤسسه رباب به دیدار همسر جانباز مدافع حرم رفته و با اهدای هدایا و لوح تقدیری از مجاهدت های آنان تقدیر می‌کنند. امسال همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار  این طرح به صورت همزمان در 6 استان  تهران، قم، اصفهان، فارس، خوزستان و مازندران انجام شده است.

در ادامه این گزارش ویدئویی را ببینید:


منبع : تسنیم