تاریخ : 1397,دوشنبه 01 بهمن15:45
کد خبر : 63309 - سرویس خبری : حقوقی و قوانین

پذیرش سه چهارم مدت خدمت موظف به عنوان داوطلبانه



بنده از سال 1363 تاسال 1365 به مدت 25 ماه در جبهه سرباز ارتش بودم و دارای کارت ایثار نیز هستم بماند که با شرکت در سه عملیات که دیدبان توپخانه و خمپاره انداز ها بودم کلی مشکلات جسمی و اعصاب و روان و شنوائی  روحی پیدا کردم. میخواستم بدانم آیا من می توانم برای فرزندان ذکور خود که حالا لیسانس بیکار هستند کاری بکنم؟

- سلام لازمه استفاده از سهمیه  استخدامی 5 درصد برای فرزندان رزمندگان داشتن حداقل شش ماه سابقه جبهه داوطلبانه است . با عنایت به مصوبه ستاد کل برای پذیرش سه چهارم مدت خدمت موظف به عنوان داوطلبانه این موضوع را از ایثارگران ارتش پیگیری کنید.

***

آیا با اعاده به خدمت جانبازانی که برابر بند ج و ب بازنشسته شده اند، وضعیت جانبازی آنها تغیری می کند؟ یا اینکه جانبازی آنها کمتر شده یا به بند الف تغییر داده خواهند شد.

- سلام اعاده به خدمت یعنی برگشت به وضعیت قبلی خدمت بدون تغییر . جانبازی هم  کمتر نخواهد شد.

***

 فرزند جانباز 40درصد هستم، یک ماهه است که قرار داد دائم شده ام،، خواستم بدانم همان رسمی بودن است یا نه و چقدر اعتبار دارد؟

- سلام در قانون تبدیل به رسمی ،‌ثابت و عناوین مشابه آمده است . اگر در سازمان شما وضعیت نیروهای ثابت و رسمی با این عنوان تعریف شده است و در پایان هر سال دیگر نیازی به تمدید قرارداد ندارید وضعیت استخدامی  شما تبدیل شده است .

 


کد خبرنگار : 23