تاریخ : 1397,سه شنبه 02 بهمن16:45
کد خبر : 63339 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

یک تحلیل مختصر سیاسی!



سلام بحث سیاسی جای خودش را به واقعیت ملموس داده است. سابقا" مردم در بحث های سیاسی تلاش داشتند تا ناکارآمدی جناح سیاسی مقابل و کارآمدی جناح سیاسی مورد نظر خودشان را اثبات کنند اما این روزها که به چهل سالگی انقلاب اسلامی رسیدیم ملاحظه می شود کارآمدی و ناکارآمدی جناح های سیاسی از بحث گذشته و به طور کاملا ملموس با پوست و گوشت و استخوان مردم درک شده است. کار به جایی رسیده که اصلاح طلبان علیرغم سکوت و تحمل مردم، به جان یکدیگر افتاده اند و بشدت مشغول تخریب داخلی جناح سیاسی خودشان شده اند که این موضوع نیز همچون سایر هزینه های تحمیلی مثال برجام، می تواند هزینه های زیادی بر نظام اسلامی و مردم تحمیل کند.

هنگامی که نمایندگان مجلس قصد داشتند تا رییس جمهور را استیضاح کنند و پس از استضیاح عدم کفایت را مطرح کنند، با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، این توطئه در نطفه ساقط شد تا ضد انقلاب همچنان ناکام و شکست خورده بماند.

امروز ناکارآمدی جناح های سیاسی، بخصوص اصلاح طلبی که ریشه در تفکر غرب گرایی و تجمل پرستی و تقلید کور از نظام منحوس سرمایه داری دارد بر تک تک ایرانیان اثبات شده اما تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب عامل اصلی پیروزی ملت ایران و سایر ملت های جهان و شکست سرمایه داری شده، به طوری که مردم بپا خاسته فرانسه حرکت ضد سرمایه داری خود را نشأت گرفته از الگوی انقلاب اسلامی معرفی کرده و کاملا به پیروزی انقلاب ضد سرمایه داری فرانسه ایمان دارند و تمام مردم جهان را برای انقلاب برعلیه سرمایه داری غربی دعوت کرده اند.

حال عده ای در ایران اسلامی تلاش می کنند تا حاکمیت شکست خورده و مورد غضب مردم دنیا را به ملت عاشورایی ایران تحمیل کنند لیکن سر شکسته خواهند شد.


کد خبرنگار : 19